15 tipů od žen, které zhubly o 20 kilogramů! Jak to udělaly? | Jak zhubnout | Blesk.cz

15 tipů od žen, které zhubly o 20 kilogramů! Jak to udělaly?

  • 25. září  2017 
     06:00

    Pokoušela jste se zhubnout a držela jste všechny možné diety? Zkuste se inspirovat skutečnými ženami, které shodily od deseti do dvaceti kilogramů. Jejich rady jsou jednoduché a účinné. Možná pomůžou i vám!

  • Choďte co nejvíc

    Autor: iStock

     

    Když jsem se rozhodla, že zhubnu, začala jsem chodit. Vynechávám výtahy, chodím po schodech, vystoupím o dvě zastávky dříve, když jedu do práce, a zbytek ujdu pěšky. Pořídila jsem si krokoměr a snažím se denně ujít deset tisíc kroků. Za tři měsíce jsem měla o osm kilo méně, za rok dvacet! Alena, 35 let


  • Tančete

    Autor: iStock

     

    Mně pomohl tanec. Tančím všude, kde to jen trochu jde. Doma si pustím nahlas hudbu, nasadím si sluchátka a minimálně půl hodiny poskakuji. Přihlásila jsem se taky na taneční hodiny pro ženy, kam chodí jen ženské, a jednou týdně si dám do těla. Cítím se skvěle, žensky, a navíc jsem během půl roku shodila dvacet kilo. Helena, 29 let

  • Najděte si jídlo, které vám bude chutnat

    Autor: iStock

     

    Zkoušela jsem už hodně diet a bohužel skoro žádná nevyšla. Spousta jídel mi nechutnala, bylo mi špatně už při pohledu na ně. Tak jsem si vybrala své zdravé jídlo, které je nízkokalorické, ale které mi opravdu chutná. Je to podle mě nejdůležitější, co můžete při hubnutí udělat. Jíst to, co vám chutná, jinak dietu nikdy nevydržíte a nezhubnete. Jana, 40 let


  • Postupujte pomalu a nedávejte si vysoké cíle

    Autor: iStock

     

    Vždycky, když jsem začala hubnout, jsem si dala hned na začátku vysoký cíl. Že zhubnu do měsíce o deset kilo, že do půl roku budu vypadat jako modelka. Nesmysl. Zjistila jsem, že je nutné začít pomalu, ubrat si z talíře, vypustit večer přílohy nebo si u nedělního obědu dát místo čtyř knedlíků dva. To je nejlepší cesta ke zhubnutí – pomalu, postupně a hlavně nemít velká očekávání. Už mám dole přes dvacet kilo a je mi skvěle. Eva, 34 let

  • Zažeňte vlčí hlad

     

     

    Autor: iStock

     

    Pokaždé, když jsem se pokoušela držet nějakou dietu, myslela jsem jen na to, abych vydržela do oběda, do svačiny. Samozřejmě že mě občas popadl vlčí hlad a bohužel jsem sáhla po něčem, co bylo třeba v práci v automatu, nebo jsem si šla koupit do obchodu sušenky. Naučila jsem se proto mít v kabelce nebo v šuplíku nějakou zdravou maličkost, která je pojistkou proti hladu. Obvykle to je nějaká proteinová tyčinka nebo třeba jogurt. Funguje to skvěle a zatím jsem shodila patnáct kilo. Daniela, 25 let

     

     

  • Nekupujte sladkosti a nemějte je ani doma

    Autor: iStock

     

    Nejhorší jsou při hubnutí lákadla v podobě sladkostí. Těch jsem vždy mívala doma spoustu, ve spíži byly pokaždé nějaké čokolády, sušenky nebo jsem pekla koláče. Přestala jsem je kupovat, a tím pádem je nemám ani po ruce. To je jediná šance, jak po nich nesáhnout, když jste ve stresu nebo máte splín. Když něco nemáte, nemůžete to sníst, nejlepší hubnoucí vychytávka, kterou jsem se naučila. Zhubla jsem už takhle za půl roku o deset kilo. Jarka, 39 let

     

  • Myslete na to, co jíte večer u televize

    Autor: iStock

     

    S manželem jsem byla zvyklá každý večer u televize si otevřít lahev vína a balíček chipsů, nachos nebo oříšků. Pokaždé jsme samozřejmě všechno spořádali a není divu, že jsem nehubla. Tak jsme to změnili. Víno si sice dáme, ale jen jednu sklenku a místo brambůrků a jiných nezdravých věcí si nakrájíme mrkev, řapíkatý celer nebo okurku a namáčíme si je do tvarohového dipu. Zhubla jsem už o patnáct kilo a jsem spokojená. Iva, 45 let

     

  • Plánujte dopředu

    Autor: iStock

     

    Když vím, že mě čeká náročný den plný schůzí, porad nebo půjdu večer na pracovní večeři, kde zřejmě dietně jíst nebudu, snažím se jíst celý den dietněji a dopředu si naplánuji, co budu asi jíst. Zatím to funguje. Karolína, 34 let

     

  • Hodně tekutin

     

     

    Autor: iStock

     

    Pokaždé, když jsem se snažila shodit nějaké to kilo, většinou jsem myslela jen na to, co jím. Zapomínala jsem ale na příjem tekutin. Začala jsem tedy víc pít a zjistila jsem, že tekutiny mnohdy zaženou hlad nebo chutě a potom toho méně sním. Za tři měsíce jsem díky zvýšenému pitnému režimu zhubla o deset kilo. Jana, 41 let


     

  • Cvičte během dne – kdekoli a kdykoli

    Autor: iStock

     

    Že to nejde? Taky jsem si to myslela, ale pak jsem přišla na to, že cvičit můžete, kdykoli vás to napadne. Klidně i v práci. Takže třeba pět minut dělám dřepy nebo jdu místo oběda ven a deset minut se svižně procházím. Doma si zase vezmu do ruky naplněné lahve s vodou a používám je jako činky – třeba u sledování televize. Deset minut je zvedám a za půl roku už mám mnohem štíhlejší paže a celkově jsem hubenější. Chce to jen trochu fantazie. Věra, 36 let

  • Neslaďte

    Autor: iStock

     

    Zní to hrozně jednoduše a ono to taky jednoduché je. Přestala jsem sladit. Ze dne na den. Zpočátku to bylo sice těžké, byla jsem na cukru dost závislá, ale časem si tělo zvyklo a vlastně i já. Žádný přidaný cukr do čaje, kávy, pokud jsem si chtěla osladit třeba ovesnou kaši, dala jsem do ní jednu lžičku medu nebo čekankového sirupu. Za tři měsíce jsem shodila deset kilo. Markéta, 27 let


  • Nakupujte s plným žaludkem a promyšleně

    Autor: iStock

     

    Téměř pokaždé jsem chodila na nákupy vyhladovělá. Není divu, že jsem pak nakoupila víc, než bylo potřeba. Začala jsem si psát seznam toho, co potřebuji koupit, a na nákupy jsem začala chodit najedená. Nezastavuji se v žádných jiných uličkách supermarketu, jdu jen tam, kde jsou potraviny, které potřebuji. A ještě jeden tip. Objednávám dost často potraviny přes internet u firem, které vám dovezou jídlo až domů. Sedíte u počítače a kliknete opravdu jen na to, co je nutné koupit, takže navíc ještě ušetřím. Tereza, 45 let

  • Dělejte si svačinu

    Autor: iStock

     

    Dřív, když jsem držela nějakou dietu, tak jsem jen snídala, obědvala a večeřela. Nikdy jsem nesvačila. Pak jsem zjistila, že když mám dlouhý den, ta svačina mi prostě chybí. Byla jsem bez energie a přibírala jsem. Začala jsem si každý den ráno připravovat zdravé svačiny pěkně do krabičky a mám je po ruce. I kdyby se stalo nevímco, vždycky ji sním a musím říct, že jsem mnohem vitálnější a hlavně jsem už zhubla o dvacet kilo za rok. Jana, 35 let


  • Jednou týdně odměna v podobě něčeho nezdravého

    Autor: iStock

     

    Diety jsem vyzkoušela všelijaké a většinou jsem si odpírala naprosto všechno, co jen trochu zavánělo kaloriemi. Nefungovalo to bohužel nikdy a nikdy jsem taky nezhubla. Začala jsem to dělat jinak. Sama sobě jsem si naplánovala jednou týdně „hřešení“ v podobě něčeho nezdravého – ať už to byly zákusek, dort, svíčková od maminky, cokoli. Věděla jsem, že tenhle „úlet“ udělá dobře hlavně mé duši. Vážně na tom něco bude. Vůbec nepřibírám, a naopak hubnu. Kamila, 38 let

  • Nekupujte hotová jídla, vařte si sama

    Autor: iStock

     

    Mnohokrát jsem kupovala nějaké hotovky, abych ušetřila čas a abych mohla jít třeba cvičit nebo s kamarádkami na skleničku. Vůbec mi nedošlo, že takhle do sebe láduji zbytečné kalorie navíc a hlavně jídla, která nejsou vyvážená ani po stránce výživové. Začala jsem si sama vařit, a to všechno. Vím, co kupuji a co dávám na pánev nebo do hrnce, takže mám přehled o tom, nakolik jsou má jídla zdravá nebo nezdravá. Myslím, že když člověk začne přemýšlet o tom, jaké potraviny vlastně používá, začne i přirozeně hubnout. Už jsem shodila deset kilo. Žaneta, 26 let

     

    Kterých deset superpotravin vám pomůže při hubnutí? Podívejte se na VIDEO:

    360p 240p
    Deset superpotravin, které vám pomohou při hubnutí. • VIDEO: 

     

/
Autor: aši

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji