Čtvrtek 21. listopadu 2024
Svátek slaví Albert, zítra Cecílie
Oblačno, sněžení 2°C

Pecky z redakce: Vytuněná festivalová sezona, testy plodnosti zdarma a unikátní perly

  • 5. června 2023 | 06:00

    A jsme tu zase s náloží super pecek, které mi uvízly v síti. V dnešním výběru najdete pivní radovánky, módní hity pro tuto festivalovou sezonu nebo ikonický batoh v novém kabátku.

    Samozřejmě nebudou chybět krása a něžnost šperků, které ovšem propagují lásku k moři a jeho čistotě. Pojďte se podívat, co dalšího jsme vám vybraly.

  • Pivo na náplavce

    Oblíbený degustační festival zlatavého moku se v letošním roce bude konat 16. a 17. června na Rašínově nábřeží. Účastnit se ho budou stálice i nováčci, na pravém břehu Vltavy se představí 55 zástupců českých minipivovarů. Součástí festivalu budou i stánky s jídlem, pivní bleší trh a několik koncertů. Festival vypukne v pátek 16. června ve 14 hodin. V sobotu mohou návštěvníci dorazit už v 10 hodin dopoledne. V oba dny festival potrvá do 21. hodiny. Organizátoři očekávají hojnou účast.

    Podívejte se na video:

    Video se připravuje ...
    Je to tady! Česká republika má nového pivního mistra! • VIDEO: Videohub

  • Sebeláska

    Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace. Část kampaně bude věnována ženskému cyklu. V centru dění tak budou PMS, sexuální život, menopauza, hormonální rovnováha či třeba gynekologická onemocnění. V oblasti věnované vnitřní kráse si zase klade za cíl podpořit ženy v pozitivním myšlení a také v tom, aby si uvědomily svou vlastní hodnotu. Zároveň se bude soustředit na podporu zdravého životního stylu a sebevědomí. V neposlední řadě se kampaň zaměří také na tematiku relaxace, odpočinku a spánku. Nastíní důležitost rituálů, zdravé výživy či vlivu okolního prostředí.

    Podívejte se, jak vypadá jóga zaměřená na sebelásku:

    Video se připravuje ...
    Lekce jógy zaměřená na sebelásku • VIDEO: Videohub

     

  • Limitka

    Značka Fjällräven již za týden přichází s další limitovanou edicí Kånken Art. Na vzniku této série se podílejí známí švédští umělci, kteří vyjadřují svůj vztah k přírodě a jako plátno používají právě ikonický batoh Kånken. Letošní kolekci navrhl švédský ilustrátor, grafický designér a umělec Martin Ander, známý také jako Mander. Ten začínal koncem 80. let na švédské skateboardingové scéně a jeho odvážnou a složitou uměleckou tvorbu dnes najdete na skateboardech, plakátech a přebalech hudebních alb po celém světě. Pro Kånken Art 2023 Mander navrhl design, který používá drobné a spletité vzory, které můžete najit v přírodě. Zvětšil a zopakoval struktury, které se vyskytují například v mechu, houbách a ve dřevě, a vytvořil tak abstraktní mozaiku ve dvou barevných variantách.

    Podívejte se na video o ikonickém batohu:

    Video se připravuje ...
    Ekologická móda: Batoh z jedenácti pet lahví • VIDEO: Adam Balažovič

  • Test plodnosti zdarma

    Problém s plodností řeší v České republice každý pátý pár. Za tímto negativním trendem stojí především zvyšující se počet mužů a žen, kteří založení rodiny z různých důvodů odkládají na pozdější věk. Odborníci na reprodukční medicínu ale varují, že ani moderní medicína není všemocná a k neplodnosti je třeba přistupovat se stejnou vážností jako k jakékoli jiné zdravotní diagnóze. Na potřebu včasné diagnostiky problémů s reprodukčním zdravím má upozornit i Národní den plodnosti, který každý rok připadá na 6. června. Jeho cílem je motivovat lidi, aby včas navštívili odborníky a nechali se vyšetřit. Takovéto vyšetření plodnosti je během června možné absolvovat zdarma například na klinice IVF CUBE.

  • Móda za hubičku

    Osvěžit šatník a pěkně se přitom pobavit. To slibuje outletové centrum POP Airport v Praze už ve čtvrtek 15. června. Na ten den si centrum od 10:00 do 22:00 nachystalo akci Pop Night Shopping, při které lze pořídit nové kousky nejen do šatníku se slevou až 80 %. Odpoledne a večer k nákupu zahraje živá hudba, soutěžit můžete o zajímavé ceny – například vůz na víkendový výlet, vstupenky na hudební festival, poukázky na slevy a spoustu dalšího.

  • Chraňte planetu

    Po čtrnácti letech přichází na trh úplně nové portfolio výrobníků SodaStream a spolu s nimi i revoluční změna designu a uživatelského komfortu. Každá domácnost s výrobníkem perlivé vody SodaStream ušetří za tři roky jeho používání více než 2 500 jednorázových PET lahví a plechovek. Důraz značky na potřebu ochrany planety a snižování množství plastového odpadu je ale rok od roku citelnější. Stále ekologičtější je i samotný výrobní proces. Až 25 % plastových dílů používaných v nových výrobnících se vyrábí z recyklovaných materiálů. Obaly výrobníků jsou přitom plně recyklovatelné – na jejich výrobu se používá recyklovatelný karton a recyklovatelné plastové sáčky. Společnosti se též podařilo zredukovat ve svých výrobcích a obalech podíl kartonu o 82 tun a podíl papíru o 21,6 tuny.

  • Unikátní perly

    Ojedinělá prodejní výstava Perlové týdny, na které mohou návštěvníci vidět stovky perlových šperků v řádu desítek milionů korun putuje po buticích Halada po celé ČR až do 18.6.23. Highlightem letošních Perlových týdnů je výjimečný Ming náhrdelník. Zcela ojedinělý kus je složený z 27 fantasticky třpytivých růžovofialových Ming perel o velikosti 15-17mm, což je samo o sobě unikátem. Běžně Ming perly dosáhnou velikosti do 15mm. Tedy každá z nich na tomto fascinujícím náhrdelníku je výjimečná. Letos uplynulo 130 let od chvíle, kdy zakladatel společnosti MIKIMOTO Kokichi Mikimoto úspěšně vytvořil první kultivovanou perlu na světě. V souvislosti s výročím byla představena první část výroční kampaně a to projekt: A LOVE LETTER TO THE SEA – Milostní dopis moři. Dopis, který byl představen na speciálních webových stránkách kampaně, oslavuje lásku k moři, jež je srdcem značky. Od letošního roku bude společnost MIKIMOTO ve většině svých perlových šperků používat místo hedvábných šňůr 100% recyklované polyesterové nitě vyrobené z vláken z plastových lahví od kterých bylo moře očištěno.

  • Vytůněná na sezónu

    V očekávání nových letních hudebních dobrodružství sahá značka Jenny Fairy po esenci atmosféry y2k. V této sezóně nahradí festivalový boho styl nejvýraznější trendy z éry počátku milénia. Nejnovější módní kampaň značky Jenny Fairy potěší všechny milovníky hudby, módy a rockového vibu. Značka Jenny Fairy se inspiruje stylem módních ikon z doby před dvěma dekádami a přenáší tyto trendy do festivalové oblasti. Na scénu tak přichází nejžhavější kampaň tohoto roku. Kolekce FESTIVAL je inspirativním mixem s rockovou a motorkářskou atmosférou, který se ideálně hodí k odvážnému letnímu stylu. Tváří kampaně se stala zpěvačka a milovnice undergroundu Rosalie.

Diskuse ke článku
.