Pecky z redakce: Vytuněná festivalová sezona, testy plodnosti zdarma a unikátní perly
A jsme tu zase s náloží super pecek, které mi uvízly v síti. V dnešním výběru najdete pivní radovánky, módní hity pro tuto festivalovou sezonu nebo ikonický batoh v novém kabátku.
Samozřejmě nebudou chybět krása a něžnost šperků, které ovšem propagují lásku k moři a jeho čistotě. Pojďte se podívat, co dalšího jsme vám vybraly.
Pivo na náplavce
Oblíbený degustační festival zlatavého moku se v letošním roce bude konat 16. a 17. června na Rašínově nábřeží. Účastnit se ho budou stálice i nováčci, na pravém břehu Vltavy se představí 55 zástupců českých minipivovarů. Součástí festivalu budou i stánky s jídlem, pivní bleší trh a několik koncertů. Festival vypukne v pátek 16. června ve 14 hodin. V sobotu mohou návštěvníci dorazit už v 10 hodin dopoledne. V oba dny festival potrvá do 21. hodiny. Organizátoři očekávají hojnou účast.
Podívejte se na video:
Video se připravuje ...Sebeláska
Sebeláska, vnitřní krása, ženský cyklus, menopauza, nutnost relaxace nebo vzájemná podpora mezi ženami. To jsou pilíře nové kampaně společnosti dm drogerie markt, která se soustředí na ženské zdraví a klade si za cíl zvyšovat povědomí o tabuizovaných tématech a problémech. Kampaň odstartovala 28. května - symbolicky na Mezinárodní den menstruace. Část kampaně bude věnována ženskému cyklu. V centru dění tak budou PMS, sexuální život, menopauza, hormonální rovnováha či třeba gynekologická onemocnění. V oblasti věnované vnitřní kráse si zase klade za cíl podpořit ženy v pozitivním myšlení a také v tom, aby si uvědomily svou vlastní hodnotu. Zároveň se bude soustředit na podporu zdravého životního stylu a sebevědomí. V neposlední řadě se kampaň zaměří také na tematiku relaxace, odpočinku a spánku. Nastíní důležitost rituálů, zdravé výživy či vlivu okolního prostředí.
Podívejte se, jak vypadá jóga zaměřená na sebelásku:
Video se připravuje ...Limitka
Značka Fjällräven již za týden přichází s další limitovanou edicí Kånken Art. Na vzniku této série se podílejí známí švédští umělci, kteří vyjadřují svůj vztah k přírodě a jako plátno používají právě ikonický batoh Kånken. Letošní kolekci navrhl švédský ilustrátor, grafický designér a umělec Martin Ander, známý také jako Mander. Ten začínal koncem 80. let na švédské skateboardingové scéně a jeho odvážnou a složitou uměleckou tvorbu dnes najdete na skateboardech, plakátech a přebalech hudebních alb po celém světě. Pro Kånken Art 2023 Mander navrhl design, který používá drobné a spletité vzory, které můžete najit v přírodě. Zvětšil a zopakoval struktury, které se vyskytují například v mechu, houbách a ve dřevě, a vytvořil tak abstraktní mozaiku ve dvou barevných variantách.
Podívejte se na video o ikonickém batohu:
Video se připravuje ...Test plodnosti zdarma
Problém s plodností řeší v České republice každý pátý pár. Za tímto negativním trendem stojí především zvyšující se počet mužů a žen, kteří založení rodiny z různých důvodů odkládají na pozdější věk. Odborníci na reprodukční medicínu ale varují, že ani moderní medicína není všemocná a k neplodnosti je třeba přistupovat se stejnou vážností jako k jakékoli jiné zdravotní diagnóze. Na potřebu včasné diagnostiky problémů s reprodukčním zdravím má upozornit i Národní den plodnosti, který každý rok připadá na 6. června. Jeho cílem je motivovat lidi, aby včas navštívili odborníky a nechali se vyšetřit. Takovéto vyšetření plodnosti je během června možné absolvovat zdarma například na klinice IVF CUBE.
Móda za hubičku
Osvěžit šatník a pěkně se přitom pobavit. To slibuje outletové centrum POP Airport v Praze už ve čtvrtek 15. června. Na ten den si centrum od 10:00 do 22:00 nachystalo akci Pop Night Shopping, při které lze pořídit nové kousky nejen do šatníku se slevou až 80 %. Odpoledne a večer k nákupu zahraje živá hudba, soutěžit můžete o zajímavé ceny – například vůz na víkendový výlet, vstupenky na hudební festival, poukázky na slevy a spoustu dalšího.
Chraňte planetu
Po čtrnácti letech přichází na trh úplně nové portfolio výrobníků SodaStream a spolu s nimi i revoluční změna designu a uživatelského komfortu. Každá domácnost s výrobníkem perlivé vody SodaStream ušetří za tři roky jeho používání více než 2 500 jednorázových PET lahví a plechovek. Důraz značky na potřebu ochrany planety a snižování množství plastového odpadu je ale rok od roku citelnější. Stále ekologičtější je i samotný výrobní proces. Až 25 % plastových dílů používaných v nových výrobnících se vyrábí z recyklovaných materiálů. Obaly výrobníků jsou přitom plně recyklovatelné – na jejich výrobu se používá recyklovatelný karton a recyklovatelné plastové sáčky. Společnosti se též podařilo zredukovat ve svých výrobcích a obalech podíl kartonu o 82 tun a podíl papíru o 21,6 tuny.
Unikátní perly
Ojedinělá prodejní výstava Perlové týdny, na které mohou návštěvníci vidět stovky perlových šperků v řádu desítek milionů korun putuje po buticích Halada po celé ČR až do 18.6.23. Highlightem letošních Perlových týdnů je výjimečný Ming náhrdelník. Zcela ojedinělý kus je složený z 27 fantasticky třpytivých růžovofialových Ming perel o velikosti 15-17mm, což je samo o sobě unikátem. Běžně Ming perly dosáhnou velikosti do 15mm. Tedy každá z nich na tomto fascinujícím náhrdelníku je výjimečná. Letos uplynulo 130 let od chvíle, kdy zakladatel společnosti MIKIMOTO Kokichi Mikimoto úspěšně vytvořil první kultivovanou perlu na světě. V souvislosti s výročím byla představena první část výroční kampaně a to projekt: A LOVE LETTER TO THE SEA – Milostní dopis moři. Dopis, který byl představen na speciálních webových stránkách kampaně, oslavuje lásku k moři, jež je srdcem značky. Od letošního roku bude společnost MIKIMOTO ve většině svých perlových šperků používat místo hedvábných šňůr 100% recyklované polyesterové nitě vyrobené z vláken z plastových lahví od kterých bylo moře očištěno.
Vytůněná na sezónu
V očekávání nových letních hudebních dobrodružství sahá značka Jenny Fairy po esenci atmosféry y2k. V této sezóně nahradí festivalový boho styl nejvýraznější trendy z éry počátku milénia. Nejnovější módní kampaň značky Jenny Fairy potěší všechny milovníky hudby, módy a rockového vibu. Značka Jenny Fairy se inspiruje stylem módních ikon z doby před dvěma dekádami a přenáší tyto trendy do festivalové oblasti. Na scénu tak přichází nejžhavější kampaň tohoto roku. Kolekce FESTIVAL je inspirativním mixem s rockovou a motorkářskou atmosférou, který se ideálně hodí k odvážnému letnímu stylu. Tváří kampaně se stala zpěvačka a milovnice undergroundu Rosalie.