Buďte fit i doma v karanténě! Vyzkoušejte on-line videa a cviky z Instagramu

  • (istock.com)
    8. dubna  2020 
     06:00

    Pokud jste předchozí týdny v karanténě věnovali větší pozornost jídlu než pohybu, pak je nejvyšší čas to změnit! Po cvičení se budete cítit lépe fyzicky i psychicky a posílíte také imunitu. Jak ale nahradit své oblíbené skupinové lekce nebo hodiny s fitness trenérem? Nahlédněte do světa on-line, který nabízí nepřeberné množství cvičicích videí, ze kterých si vybere opravdu každý. 

    Vzdát se tak nemusíte posilování, kardio aktivit ani svých oblíbených lekcí jógy, pilates, kickboxu nebo zumby. No není to dobrá zpráva?

  • Cvičení na spalování tuků

    I přesto, že posilovny jsou zavřené, nepřišli jste o možnost udržet se v kondici. Kardio stroje i vedené lekce můžete snadno nahradit cviky s vlastní váhou a vyšší intenzitou. Spalovat tuk budete stejně efektivně a zároveň můžete pokračovat ve formování postavy. Pomůže vám v tom těchto pět nejúčinnějších cviků a následující videa.

    V češtině:

    Náš tip: K tomu, abyste se i v karanténě cítily fit, vám pomůžou také tipy odborníků, které najdete v aktuálním čísle magazínu Blesk pro ženy! Jak podpořit svoji imunitu? Co pomůže a co funguje? Inspiraci najdete v novém Blesku pro ženy, který seženete v novinových stáncích, nebo si ho můžete objednat v tištěné či elektronické podobě v našem iKiosku ZDE.

  • Domácí posilování

    Chybí vám činky a posilovací stroje? Buďte kreativní a improvizujte! Činky snadno nahradíte lahvemi s vodou a jako lavice poslouží obyčejná židle. Na to, abyste tělo posílili, však nepotřebujete víceméně žádné pomůcky. Spousta tréninků je dostatečně náročných i bez nich.

    V češtině:

  • Jóga a pilates

    Jóga vám v dnešních dnech pomůže zklidnit nejen tělo, ale i mysl. Zbaví vás zbytečného stresu a protáhnete ztuhlé svaly z neustálého sezení u počítače nebo ležení na gauči či v posteli. Zvolit ale můžete i náročnější lekce nebo pilates, u kterého se pořádně zapotíte.

    V češtině:

  • Skupinové lekce doma v obýváku

    Skupinové lekce, na které jste byli zvyklí docházet do fitness center a studií, si můžete odcvičit i doma v obýváku. Vyzkoušejte lekci zumby, kickboxu nebo aerobicu, na které nebudete potřebovat víc než podložku a ručník. Pořádně se totiž zapotíte!

  • Tipy na cviky z Instagramu

    Nejste úplní začátečníci a postačí vám pouze inspirace na nové cviky? Pak můžete zabrousit na Instagram, kde trenéři a jiní fitness nadšenci denně přidávají inovace pro cvičení v domácích podmínkách. 

    Zobrazit příspěvek na Instagramu

    Neležte u televize, ale klidně u ní cvičte a hýbejte se i doma! Máme pro vás 10denní výzvu s @karelfrydcoachofficial Karel jen pro vás natočil 10 videí, v každém máte jeden cvik. Každý cvik opakujte 15x v první sérii a 10x v druhé sérii každou stranu. Dvě série od každého cviku, podle Karla, bohatě stačí 😅. Během cvičení vypijte aspoň 0,5l vody. První den začněte prvním videem a zacvičte si všech deset. Druhý den začněte až videem číslo dva a jedničku si nechte na závěr a takhle pokračujte celých deset dní a posloupnost videí střídejte. Označujte nás @bleskprozeny a @karelfrydcoachofficial ve stories a ve feedu, ať vidíme, jak pěkně vám to jde a můžeme vás sdílet, chválit a odměnit. Hlavně makejte a nezapomeňte na hashtag #kfcoach a #bleskprozeny Držíme palce a jdeme do toho s vámi! Klidně se ptejte na doplňující otázky @karelfrydcoachofficial je pro vás k dispozici! #bleskprozeny #cviceni #hubnuti #hybemese #cvicimedoma #karelfryd #karelfrydcoach #fitness #training #homeworkout #warmup #hubneme #makame #hubnemedoplavek #fitnesslife #fitnessgirl #motivation #fitnessmotivation

    Příspěvek sdílený Bleskprozeny (@bleskprozeny),

/
Autor: Veronika Duží

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji