Super figuru můžete mít taky! Zacvičte si podle fitnessek z Instagramu | Jak zhubnout | Blesk.cz

Super figuru můžete mít taky! Zacvičte si podle fitnessek z Instagramu

  • 1. července  2019 
     06:00

    Na Instagramu můžete sledovat přátele, celebrity, ale i fitnessky, které denně přicházejí s novou inspirací v oblasti zdravých receptů i cvičení. Změňte rutinu cvičení a začleňte do svých tréninků hned několik nových cviků. A kdykoli vám dojdou nápady nebo budete postrádat motivaci, stačí si uložené příspěvky otevřít. 

    Vybrané cviky se hodí jak do posilovny, tak i na doma a hodí se jak pro začátečníky, tak i pokročilé.

  • 5 kardio cviků podle Katie Crewe

    Chcete zhubnout o pár kilo? Pak je na čase do svých tréninků zařadit i kardio cviky, díky kterým si v průběhu tréninku udržíte zvýšenou tepovou frekvenci. Navíc si pak můžete odpustit několik desítek minut na pásu, a ušetříte tak i čas!

    U těchto kardio cviků zapojíte celé tělo. Součástí jsou i angličáky nebo výskoky na místě. Katie – s téměř milionem sledujících – nabízí spoustu inspirace pro cvičení a její videa jsou mimo jiné i zábavná!

    Zobrazit příspěvek na Instagramu

    Tuesday cardio circuit time 🔥🔥. This was tiring but also kind of a great time 👌🏻. Would recommend if you have limited time, minimal equipment, and want your lungs (and arms...and legs) to burn 🙃. - I wrote and tried out this circuit to torture my bestie with today because Tuesdays are our weekly workout date 🤗. Pro tip: you’re at least 10x more likely to complete your cardio if you recruit (bully) a friend to participate. - 🔻Explosive lunge jumps - 10 (each leg) 🔻Fast tuck jumps - 20 🔻Plank walk-outs (push-up opt) - 10 🔻Bear shoulder taps - 20 🔻Star burpees - 10 Rest and repeat for 5 rounds - Does that first exercise actually have a name? Sprinter lunge jumps? Single leg lunge hops? “I feel as explosive as an elephant” jumps? Either way 😝 - 🎵Lost Kings - When We Were Young (HtPkt remix)

    Příspěvek sdílený Katie Crewe (@katiecrewe),Srp 7, 2018 v 4:56 PDT

     

  • Kettlebell s Bailey Ducommun

    Kettlebell je účinná cvičební pomůcka, která vaše tréninky pozvedne na zcela jinou úroveň. Využít se dá při cvičení vrchní části těla, ale i nohou a hýždí. Začátečníci mohou sáhnout po lehčí váze.

    Bailey na videu cvičí hýždě, a to cvikem zvaným "mrtvý tah". Jeho technika je poměrně náročná, jelikož může snadno dojít k nechtěnému zapojení bederních svalů. Je tedy nutné při pohybu zadek tlačit dozadu a držet rovná záda.

    Zobrazit příspěvek na Instagramu

    KETTLEBELL FULL BODY CIRCUIT 🔥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ I’m all about quick + effective workouts, especially because I need to get in & outta the gym just so I can spend 90% of my time studying #nursingschoolprobs💉😭📚 give this a go when you’re short on time & lemme know how it goes! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 1️⃣ rdl + suitcase deadlift 2️⃣ bent over row 3️⃣ curtsy lunge + shoulder press 4️⃣ upright row 5️⃣ reverse lunge + curl 6️⃣ push-up + renegade row 🔁 complete 4-6 rounds // 20-30 seconds each exercise // little to no rest between exercises // 1-2 min rest between rounds ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ hope everyone is having an amazing saturday 🖤 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ save & tag a friend who loves KB workouts 🔥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ leggings: @lululemon top: @target shoes: @adidas

    Příspěvek sdílený Bailey Ducommun, NASM-CPT (@bodyfitbalance),Lis 3, 2018 v 3:28 PDT

     

  • Cvičení na hýždě s gumou podle Kim French

    Posilovací guma je skladnou pomůckou, která najde využití při domácím cvičení, ale i v posilovně. S její pomocí přeměníte zcela jednoduchý cvik na velice náročný. Menší velikost odporu je vhodná pro cviky na vrchní část těla a větší odpor využijete při cvičení hýždí.

    Zakopávání vestoje existuje nespočet variant. Můžete je provádět vkleče na podložce, ale i vestoje jako Kim. V případě, že chcete zvýšit náročnost, využijte posilovací gumu, kotníkovou zátěž nebo kladku (stroj v posilovně) s kotníkovou bandáží na konci.

     

    Zobrazit příspěvek na Instagramu

    ❌ RESISTANCE BAND WORK 🍑 ❌ . Don’t underestimate the power of a resistance band.. my legs and glutes were on fiyaa after doing these. And the great thing about a booty band workout is that is can be done ANYWHERE 🙌🏻 . I also do these type of exercises as a warmup before going onto weighted exercises for my lower body workout. It will massively help with the muscle engagement in your glutes and therefore can help with your progression. It certainly has helped me!! . For this workout, complete 4 sets of each exercise and perform it as a circuit with minimal rest in between. I promise you that your butt will be burning after 🔥🍑 . I use and personally recommend @mycurvesuk booty band and my discount code is KIMFRENCH15 ❤️

    Příspěvek sdílený K I M F R E N C H 🇬🇧 (@kimfrench87),Pro 17, 2018 v 10:38 PST

  • Břišáky s Kaylou Itsines

    Kayla Itsines je na Instagramu velkou fitness hvězdou. Podle jejích tréninků cvičí ženy po celém světě, jelikož cviky jsou dynamické, zábavné a můžete si je odcvičit i v pohodlí domova. Její program, který je rozdělen na partie a konkrétní dny v týdnu, je zaměřen na formování postavy.

    S cílem zhubnout a zpevnit tělo sestavuje i série cviků na svůj Instagram. Těchto devět cviků na břicho si sepište na papír a odcvičte si alespoň dvě kola. Vaše břišní svaly budou v jednom ohni, ale zato brzy uvidíte výsledky!

     

  • 3 cviky na celé tělo podle Alexia Clark

    Zacvičte si tabatu! Nastavte si časovač na čtyřicet vteřin cvičení a dvacet vteřin odpočinku. Místo činek můžete použít lahve s vodou nebo zátěž můžete zcela vynechat.

    U bočních výpadů zapojíte nohy, hýždě, ale i ramena. Třetí cvik je zaměřený na střed těla, a chcete-li, aby byl cvik opravdu náročný, použijte u odskoků ve vzporu i posilovací gumu.

     

  • 24 minut se Sugarysixpack

    Tenhle trénink si můžete odcvičit i doma! Čtyřiadvacet minut intenzivního cvičení vám vytvaruje krásné nohy, břicho i paže. Budete potřebovat jen dvě činky a podložku.

    Niki na Instagramu působí pod přezdívkou Sugarysixpack a je důkazem, že i po těhotenství může žena vypadat naprosto perfektně! Všechna videa jsou natáčená v domácím prostředí. Niki pravidelně používá pouze pár základních cvičebních pomůcek.

    Zobrazit příspěvek na Instagramu

    Yayyyyyy finally getting this up today😅 24 Min Total Body with a pair of dumbbells 👌 It was a YT day so I took my total body SugarySixpack app workout and tweaked it slightly for filming 😁 yayy! Let me know if you give this a try! Had a friend I don't get to see much visiting yesterday soo we ate @enjoylifefoods cookies and i took a rest day, so Sunday now gets a workout! Always important to remember you can adjust things and be ok, make progress and not feel bad about it! Make fitness work for your life🙌 It's going up on YouTube tomorrow as a full workout! ⭐4 rounds⭐50 seconds work:10 rest⭐ ×Pop Row× ×Sumo Pulse Squat + Front Raise× ×Lunge Squat Lunge× ×Side Roll Row× ×Crescebt Chair Curl× ×DL Pop to Squat Combo×

    Příspěvek sdílený Niki (@sugarysixpack),Úno 1, 2019 v 6:30 PST

     

  • Trénink pro celé tělo bez pomůcek podle Tamary Pridgett

    Tenhle trénink je pro opravdové odvážlivce! Dřepy na jedné noze s výskokem nebo výskok z kleku do dřepu totiž rozhodně nejsou snadné. Inspirujte se ale i u opravdových mistrů a navyšujte své cíle! S certifikovanou trenérkou a sprinterkou Tamarou toho dosáhnete!

     

/
Autor: Veronika Duží

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji