Zhubla o 47 kilo za rok a pekáč buchet má teď na břiše. Proměně této maminky nebudete věřit! | Jak zhubnout | Blesk.cz

Zhubla o 47 kilo za rok a pekáč buchet má teď na břiše. Proměně této maminky nebudete věřit!

Váha Brianny v těhotenství vystoupala na sto jedenáct kilogramů.
Foto: Instagram.com
12. ledna  2019 
 06:00

Potom, co Brianna během těhotenství nabrala přes třicet kilogramů, se rozhodla dostat se opět do formy. Nečekala ale, že si ve zdravém životním stylu najde až takové zalíbení, že zhubne ještě mnohem více! Dvaatřicetiletá máma zredukovala svou váhu během jednoho roku o celých sedmačtyřicet kilogramů. Dnes je z ní fitness trenér a nutriční poradkyně, která pomáhá i ostatním dosáhnout své vytoužené postavy.

Ve čtyřicátém týdnu těhotenství Briannina váha vystoupala až na sto jedenáct kilogramů. Po porodu trávila většinu času doma. Uplynulo deset měsíců a Briannu stále trápila kila navíc. Pak ale přišel osudný den, kdy se začetla do časopisu s velkými proměnami v hubnutí.

Příběh jedné ženy byl spjat se jménem Jason Burgoon, což je trenér a majitel nedalekého fitness centra. Žena z časopisu díky jeho pomoci zhubla skoro o šedesát kilo. "Pokud tohle fitko a tento muž mohli mít tak obrovský vliv na zdraví a život této ženy, pak by mohl pomoci i mně," pomyslela si Brianna. 

Zkontaktovala tak Jasona a začala s ním třikrát týdně cvičit. Většina tréninků byla zaměřena na posílení celého těla, plyometrické cviky a boxování. "O rok později jsem byla o pětačtyřicet kilogramů lehčí a můj život nabral zcela jiný směr," říká Brianna, která tímto změnila svůj vztah nejen k pohybu, ale i k jídlu.

Pozitivní změnu pocítila ale i v pohledu na sebe. Zvýšily se jí sebevědomí i sebeúcta. Zdravý životní styl dokonce ovlivnil i to, jakým se stala Brianna rodičem. Ve sportu se zamilovala do silového cvičení na soutěžní úrovni. "Tento sport mě inspiroval k tomu, abych se stala fitness trenérem a výživovým poradcem, a pomáhala tak i ostatním," tvrdí Brianna. 

Po téměř pěti letech Brianna stále cvičí, a to pětkrát až šestkrát týdně. Vedle vlastních silových tréninků také dvakrát týdně působí jako instruktor skupinové lekce spinningu. Její týdenní rozvrh tak vypadá následovně.

Pondělí  Trénink hrudníku, ramen a tricepsu

Úterý  Spinning

Středa  Trénink zad a bicepsů + cvik zvaný mrtvý tah

Čtvrtek  Spinning

Pátek  Trénink nohou a hýždí + silové dřepování

Sobota  Trénink celého těla

Brianna se nedrží žádné konkrétní diety. "Jednoduše jím, co je zdravé, jako jsou libové maso, zelenina, zdravé tuky a ovoce. Dávám si ale i tak pozor na velikost porcí a jím raději osm menších jídel denně. Ta si chystám vždy večer a poté si je nabalím všechna do tašky s sebou," popisuje Brianna. 

Nutriční hodnoty jídel si zapisuje do kalorických tabulek. Její denní příjem má přibližně sedmnáct set kalorií. Mimo jiné dbá i na pitný režim. "Vypiji skoro čtyři litry čisté vody denně," tvrdí Brianna. 

Největším vítězstvím ale pro Briannu není její vzhled, ale získaná síla, kterou pocítila ve všech oblastech svého života. Pro své pětileté dítě se snaží být tím nejlepším vzorem a vést ho také ke zdravému životnímu stylu. "Hrajeme hry, cvičíme, jezdíme na kole, nakupujeme zdravé jídlo, a to vše společně," říká Brianna.

Autor: Veronika Duží

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji