Nejlepší cviky na pevné a štíhlé nohy! Prospějí i pánvi, zlepší váš sex!

  • 27. ledna  2017 
     06:00

    Motivací pro cvičení může být cokoliv. Ve většině případů ale bývá ten prvotní důvod touha po "vymodelovanějším" vzhledu. Přitom když budete pravidelně posilovat, benefitů může být mnohem více. Kromě toho, že se zbavíte bolestí, tak si můžete i zlepšit sex a zabránit některým zdravotním problémům. 

  • Proč posilovat pánevní dno?

    Hubnutí 2017: Nejlepší cviky na pevné nohy a pánev, které zlepší i váš sex! • VIDEO: 
    Svaly pánevního dna. Nejsou příliš vidět, ale to neznamená, že by snad byly o to méně důležité. Naopak. To ony nás podrží v nepříliš snadných životních situacích, jako je porod, a ony mohou ovlivňovat i to, jestli se jednou budeme muset potýkat s inkontinencí. V neposlední řadě nám posílené svaly pánevního dna mohou pomoci k lepšímu prožitku sexuálních aktivit. 

  • Sexy pohyby

    Posilování svalů pánevního dna.
    Proto jsme společně s osobním trenérem Radkem Pajičem z Bomton Power Concept připravily sérii cviků, které můžete provádět v klidu domova. Prvním z nich je zvedání pánve – nebo sexy pohyby, jak tomu někteří trenéři říkají. Ano, skutečně to v někom může evokovat jisté věci. Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a ruce položte vedle těla dlaněmi nahoru. To abyste pořádně otevřela hrudní koš. Pak už jen podsazujte pánev. A mezitím držte zadek pevně sevřený, jako kdybyste měla mezi půlkami list papíru, který musíte udržet. 

  • Vyšší level

    Posilování
    I tento cvik můžete samozřejmě upravovat a ztěžovat. V horní pozici zvedněte jednu nohu a vydržte, co vám síly stačí. Pokud ji neudržíte ve vzduchu, klidně si ji můžete položit přes druhou nohu. Poté položte opět zadek na zem a poté i nohu. 

  • Dynamické cviky

    Zkuste i těžší variantu.
    Cvik můžete vyzkoušet samozřejmě i dynamicky. Až budete v pozici s pánví nahoře, začněte kmitat, nikdy ale nepokládejte zadek až zpátky na zem. Po celou dobu ale myslete na to, abyste měla dlaně vzhůru, to kvůli otevřenému hrudníku.

     
  • Zapojte i ruce

    Vezměte si na pomoc thera band.
    Jako poslední varianta, kterou můžete vyzkoušet, je přidat si k posilování pánevního dna ještě zátěž. Pokud máte doma gumu terra band, pak si vezměte ji, pokud ne, postačí vám klidně třeba PET lahve s vodou, sklenice s okurkami nebo cokoliv jiného alespoň trochu těžkého. 

    Pokud máte gumu, přišlápněte ji chodidly k zemi a chytněte dlaněmi tak, aby byla natažena. Pak se zvedejte ze země, stejně jako předtím, a k tomu ještě přitahujte ruce směrem k hlavě. Posílíte tak bicepsy. V případě, kdy máte závaží, které držíte v rukou, zvedněte se na nohou, ruce natáhněte nad sebe a ohýbejte je v lokti. Tím budete posilovat tricepsy. 

/

Diskuse ke článku

.