Orientovat se v kosmetických novinkách je oříšek a nikomu se nechce utrácet peníze za produkty, které sice slibují zázraky, ale nakonec letí velmi rychle do koše. Proto pro vás novinky na vlastní kůži testujeme. Abyste věděla, co za to stojí, a co naopak s klidným srdcem můžete nechat na pultech drogerií a parfumerií. Které novinky jsme si vybraly tentokrát a jak u nás obstály?
Tělový krém Lush Yuzu and Cocoa, 250 ml, 595 Kč
Obličej si dnes maže snad každá žena a dívka. Na tělo bohužel však často zapomínáme, a to je velká škoda, zvlášť když jsou na trhu tělové krémy od značky Lush. Že byste tu značku neznala, se nám nechce věřit, možná si nevybavíte název, ale určitě už jste šla po obchodním centru a najednou kolem vás explodovala nálož omamných vůní. Ano, to je Lush se svými přípravky. Yuzu and Cocoa je limitka, kterou možná už nechytnete, ale to vůbec nevadí. Limitky mívají velmi často a zaručeně si vyberete z ostatních, protože všechny jsou prostě skvělé. Mezi stálice patří například Sleepy nebo Dream Cream.
Jak obstál?
Konzistence je opravdu hutná a na pokožce nechá lehký mastný film, takže je možná lepší dopřát si ho večer. Vůně je skvělá a intenzivní, takže po něm budete vonět až několik hodin. Navíc je díky svému složení vhodný i pro vegany.
Alcina Metallic Lip Fluid, 249 Kč
Po trendu matných rtěnek se opět začínají prosazovat metalické. Vrací se tak odstíny, které se nosily v devadesátých letech. Je jen na vás, jestli si vyberete klasickou vysouvací rtěnku nebo tu v podobě fluidu, který se nanáší štětečkem, Alcina nabízí obě varianty. Nemusíte se bát nosit ji do práce, i když konzervativnější ženy po ní sáhnou spíš večer. Buď ji můžete nanést na celou plochu, nebo s ní lze jen oživit svou oblíbenou rtěnku tak, že tu metalickou lehce vťukáte jen do středu rtů.
Jak obstála?
Rtěnka slibuje silnou pigmentaci a v tomto případě obstála na výbornou. Co už bylo méně příjemné, je její chuť, a navíc lehce lepila. Varianta nanesení jen do středu rtů s odstínem Old Pink se mi zdála povedenější než provedení na celou pusu.
Textilní maska Tony Moly I´m Charcoal, 120 Kč
Textilní masky a korejská kosmetika vzaly v poslední době české obchody útokem. Značka Tony Moly má splňovat více zadání. I´m Charcoal s výtažky z aktivního uhlí má zklidňovat, detoxikovat a hydratovat pleť. Je škoda, že český návod na balení nenabízí víc informací.
Jak obstála?
Maska byla spíš nemilým překvapením. Nechala jsem ji působit 30 minut podle návodu, ale žádné účinky – kromě toho, že jsem byla zapatlaná – jsem nepozorovala. Zbytek gelu jsem dotřela vatovým tamponkem a myslím, že příště zůstanu věrná klasickým maskám.