Špatně spíte a tloustnete? Zkuste zázračné potraviny, které pomohou spaní i hubnutí | Jak zhubnout | Blesk.cz

Špatně spíte a tloustnete? Zkuste zázračné potraviny, které pomohou spaní i hubnutí

  • ...
    24. května  2017 
     06:00

    Jídlo je základním zdrojem energie. To, jaké si zvolíte, ovlivňuje fungování vašeho těla na několik hodin. Jsou potraviny, které vás na dlouho zasytí, nebo po kterých se naopak budete cítit nafouklí jako balon. Pak jsou takové, které vám pomohou lépe spát, a navíc díky nim i zhubnete. Ty vám představíme.

  • Švestky


    ...
    Seznamte se se slívami, respektive švestkami. Jsou výborným zdrojem nejen vitaminu B6, vápníku a hořčíku, ale obsahují také melatonin, hormon, který reguluje spánek. Dejte si je na celozrnný toast jako pomazánku nebo je vmíchejte do salátu. Nebo si je prostě dejte jen tak, třicet minut před spaním. Budete spát jako miminko, a navíc zhubnete. Zapomeňte ale na oblíbenou moravskou variantu – slivovici. Po alkoholu sice dobře usnete, ale spánek bude méně kvalitní a budete se v noci budit. Tvrdý alkohol navíc obsahuje obrovské množství kalorií, takže na hubnutí můžete zapomenout.


  • Mandle


    ...
    Mandle obsahují hořčík a tryptofan, který uvolňuje svaly a nervy. Zklidňuje také srdeční rytmus. Navíc je to jedna z potravin, po které budete mít plošší břicho.
    Na další se podívejte v našem videu.

    360p 240p
    Deset superpotravin, které vám pomohou při hubnutí • VIDEO: 

  • Bylinkový čaj


    Dejte si zázvorový čaj
    Ve výčtu potravin vhodných pro spánek by určitě neměl chybět bylinkový čaj. Duši vám zklidní meduňka, třezalka, ale i heřmánek. Ten navíc uklidní i žaludek. Výborný je i čaj
    z čerstvého zázvoru, který tělo před spaním pěkně prohřeje. Osladíte-li tyto nápoje medem, účinky na spánek se ještě zvýší. 


  • Ovesná kaše


    Ovesné vločky s ovocem
    Mysleli, jste si, že ovesná kaše je spolu s kávou skvělým přítelem pro start pracovního rána? To také. Ale dáte-li si ji bez kávy, navodí vám příjemnou ospalost. Je to díky tomu, že ovesná zrna jsou spouštěčem inzulinu, který reguluje přirozenou hladinu cukru v krvi. V ovsu je také obsažen melatonin, který přispívá k lepšímu spánku.
    Na dalších šest potravin, které přispívají k lepšímu spánku a neztloustnete po nich, se podívejte na mojezdraví.cz.




/
Autor: Kateřina Erbsová

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji