Měsíc do léta: Jak se zbavit celulitidy, než se obléknete do plavek! | Jak zhubnout | Blesk.cz

Měsíc do léta: Jak se zbavit celulitidy, než se obléknete do plavek!

  • Pomerančové kůže se můžete do jisté míry zbavit třeba kávovým peelingem
    31. května  2016 
     06:00

    Krásné nohy a zadeček do léta, to nejsou jenom pevné svaly, ale i hladká kůže bez jakýchkoliv stop po ďolíčcích. Jestli máte celulitidu a kvůli tomu se bojíte odhalit trochu více ze svého těla, nezoufejte. Zkuste se této vady na kráse do léta zbavit – nebo alespoň zpevněte kůži natolik, aby vypadala lépe. 

  • Upravte si jídelníček

    Losos, avokádo, nebo oříšky. Je jedno, co si vyberete jako zdroj omega-3 mastných kyselin.
    Začneme tím příjemnějším, a to úpravou jídelníčku. I když se to může zdát zanedbatelné, tak potraviny mohou dost zásadním způsobem ovlivňovat stav naší pokožky. Celulitida totiž souvisí s ukládáním tuků a s vyplavováním toxických látek z těla pomocí lymfy. A tyto tuky a škodlivé látky můžeme eliminovat právě už tím, co jíme. Neznamená to, že byste měla na všechny tuky rezignovat. Naopak. Dopřejte tělu dostatek těch zdravých, které najdete v rybách, sýrech nebo avokádu. K pití si dopřejte zelený čaj, který je známý právě pro svou schopnost zbavovat tělo toxinů. Dopřejte si také dostatek bílkovin a vlákniny, které pomáhají udržovat hladinu inzulinu v normě. I jeho časté výkyvy mohou způsobit celulitidu. 
  • Kartáčová masáž

    Provádějte masáž kartáčem se štětinami.
    Vlastně celé kouzlo zbavování se celulitidy tkví v tom, že musíte rozproudit lymfatický systém. A k tomu slouží i masáže. Je jich nepřeberné množství, vyzkoušejte třeba tu s kartáčem. Pořiďte si kartáč se syntetickými štětinami. Ty by měly být tuhé, ale ne tvrdé. Poté masírujte kůži krouživými pohyby směrem k srdci, tedy v případě nohou a zadečku odspoda vzhůru. Tyto masáže pomáhají k obnově buněk a lepšímu prokrvení. Tím se vám zrychlí a zprůchodní i lymfatický systém, který z těla odežene všechny škodlivé látky. Takto se masírujte alespoň jednou denně, ideálně ale dvakrát. 
  • Udělejte si peeling

    Vyzkoušejte kávový peeling.
    Kromě masáže můžete vyzkoušet i peeling, který pomáhá odstraňovat odumřelé buňky a pomáhá obnovit proudění lymfy. Když si navíc uděláte kávový peeling, účinek bude mnohem větší. Kofein v kávě má totiž stahovací účinek. Budete na to potřebovat 1/4 šálku kávové sedliny, 3 lžíce cukru, ideálně hnědého třtinového cukru, který má hrubá zrnka, a 2 až 3 lžíce rozpuštěného kokosového oleje. Vytvořte směs, která bude mít pastovitou konzistenci. Peeling pak provádějte tak, jako to děláte obvykle u jakéhokoliv jiného, a aplikujte ho dvakrát až třikrát týdně. Zbylou směs skladujte v ledničce. Před použitím vždy nechte olej chvíli rozehřát v pokojové teplotě. 
  • Skleničku na zdraví

    Pití vody vám může pomoct zhubnout
    Celulitida může být také jedním z důsledků nedostatku tekutin v těle. Pokud totiž tělo nemá dostatek vody, pak buňky nedokážou být dostatečně hydratovány a tuk, který tvoří celulitidu, "vyplouvá" na povrch. Navíc bez dostatku hydratace nemůže být lymfa dostatečně prokrvena, tudíž nemůže vyplavovat škodlivé látky. Myslete tedy na dostatek tekutin, hlavně obyčejné vody. Kromě vnitřní hydratace také myslete na tu vnější a používejte hydratační krémy, které dodají vláhu pokožce. 
  • Choďte

    Chůze je skvělá nejen pro zdraví, ale lze jí i hubnout.
    Samozřejmě dost velký vliv na celulitidu má i pohyb. Pokud vás trápí ďolíčky na nohou a zadečku, začněte chodit. Je to jeden z nejlepších způsobů, jak přirozeně zpevnit zadeček a nohy. Když přidáte do tempa a nepůjdete jak o nedělní procházce na lázeňské kolonádě, budete pálit tuky a zároveň posilovat svaly. A čím více svalů budete mít, tím méně ďolíčků se vám na nohou bude objevovat. 
  • Posilujte

    Dřepy s činkami
    Kromě kardio cvičení a chůze vám od celulitidy pomůže také posilování kritických partií. Tedy bříška, zadečku a stehen. Nejde ani tak o to, kolik tuku v těchto místech máte, ale spíše o to, jak pevné svaly ten tuk zakrývají. Žena může být sebevíc hubená, ale pokud má ochablé svalstvo, tak jsou tukové usazeniny mnohem více vidět. Nejlepšími cviky jsou třeba dřepy nebo výpady. Dále je to třeba zakopávání. Klekněte si na všechny čtyři a zakopávejte v pravém úhlu nejprve jednu nohu, poté druhou. Použít můžete i gymnastickou gumu. Tu si svažte, natáhněte ji na kotníky a nohy se pak snažte od sebe odtáhnout. 
    720p 480p 360p 240p
    Pevné nohy a pěkný zadek? Nejlépe zabírají dřepy, naučte se je dělat správně • VIDEO: 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji