Brad Pitt uvádí na trh krémy proti stárnutí! Které další celebrity mají svou kosmetickou značku?
Bylo zvykem, že se celebrity stávaly tváří různých kosmetických domů nebo měly svůj parfém. Některým z nich to však nestačilo, a tak pronikly do světa krásy se svou vlastní beauty značkou. Poslední novinkou na trhu je pečující kosmetika Le Domaine, za kterou stojí slavný herec Brad Pitt. Které další celebrity zužitkovaly podnikatelského ducha a mají svou vlastní řadu kosmetiky?
Lady Gaga, Rihanna, Jessica Alba nebo Kylie Jenner... Celebrity, které jsme měli spojené spíše s hudebním či filmovým světem, "fušují do řemesla" kosmetickým domům a přišly na trh se svými vlastními značkami. A některým z nich se opravdu daří.
Le Domaine
Kdo by to byl řekl, že Brad Pitt vyjede ze svých hereckých kolejí a pronikne do světa kosmetiky. Osmapadesátiletý herec uvádí na beauty trh svou vlastní pečující kosmetiku s názvem Le Domaine. Anti-age kosmetika je vhodná pro kohokoliv, je veganská, přírodní a jednou z ingrediencí je výtažek z hroznů, které se pěstují na provensálském Château Miraval. Právě tuto vinici Brad Pitt vlastní. Cílem produktů je zpomalit stárnutí kůže.
JLo Beauty
Začátkem roku 2021 uvedla svou vlastní kosmetickou značku také nestárnoucí zpěvačka a herečka Jennifer Lopez. Od začátku její kariéry se jí ženy ptají, co dělá pro svou pleť, že vypadá tak skvěle. Čím byla otázka častější, tím víc se Jennifer v hlavě rodil nápad, že by mohla založit svou vlastní kosmetickou značku, a sdílet tak s ostatními ženami své tajemství krásné pleti. Hlavní ingrediencí produktů JLo Beauty je olivový olej. Ten má na pleť blahodárné účinky, a to hlavně díky vysokému obsahu antioxidantů. Za tohle zjištění vděčí své mamince, která ho běžně používala ke zkrášlení pokožky.
Fenty Beauty By Rihanna
Z kosmetiky barbadoské zpěvačky se již před několika lety stal hit a stále se těší velké oblibě. Již od založení značky zpěvačka prohlašuje, že je Fenty Beauty pro všechny ženy všech odstínů, osobností, kultur i ras. Proto uvedla na trh čtyřicet odstínů make-upu, díky nim vydělala přes dvaasedmdesát milionů dolarů. Vedle toho, že má RiRi svou kosmetiku, uvedla letos také módní značku Fenty, a to ve spolupráci s francouzským koncernem luxusních módních značek LVMH (Moët, Hennessy, Louis Vuitton), do kterého spadají i luxusní značky Dior nebo Givenchy. Stala se tak první ženou, která v rámci LVMH buduje vlastní značku. Fenty Beauty můžete zakoupit v prodejnách Sephora v šestadvaceti zemích světa.
Zobrazit příspěvek na InstagramuKylie Cosmetics
Díky své kosmetice se v pouhých jednadvaceti letech stala Kylie Jenner z rodu Kardashianů nejmladší miliardářkou v historii. Za jejím úspěchem přitom stojí sociální síť Instagram, na které se dnes může pyšnit více než 370 miliony fanoušků. V roce 2016 se stala jedním z top deseti nejsledovanějších lidí na této sociální síti a tato skutečnost jí vlastně otevřela dveře k čemukoliv, a tak vznikla značka Kylie Cosmetics, která nabízí jak pečující kosmetiku, tak i tu dekorativní, ale také produkty pro děti.
Haus Laboratories
Značky, které uvedly slavné hvězdy, se většinou staly hned úspěšné, a tak po vzoru svých kolegyň má svou kosmetickou značku také zpěvačka Lady Gaga. Při uvedení se Lady Gaga nechala slyšet, že nevytvořila další beauty brand, který splyne s davem, ale že hlavním motivem značky je myšlenka, že krása představuje to, jak vidíme samy sebe. Jejím posláním je tedy sebeláska. V nabídce najdete metalické stíny, výrazné barvy a spoustu třpytek...
Honest Beauty
Za touto beauty značkou stojí herečka Jessica Alba, která se začala o složení kosmetických produktů zajímat, když se stala matkou. Chtěla svým dětem dopřát výrobky bez chemie, a proto založila firmu Honest Company, která nabízí široký sortiment pro děti. V roce 2015 ho navíc rozšířila o dekorativní a pleťovou kosmetiku, a tak vznikla značka Honest Beauty. Všechny produkty jsou bez parabenů, sulfátů a dalších škodlivých látek. Herečka aktivně funguje také na YouTube, kde vás naučí, jak s produkty správně pracovat.
Flower Beauty
Také herečka Drew Barrymore našla uplatnění v kosmetickém průmyslu. Protože vyznává zdravý životní styl, používá ráda kosmetiku z přírodních ingrediencí, což je také hlavním rysem její květinové značky. Příjemná je také skutečnost, že je kosmetika cenově dostupná – například tuhý make-up v tyčince seženete za jedenáct dolarů (zhruba 240 Kč). Žádné ingredience ani produkty nejsou navíc testovány na zvířatech.
Florence by Mills
Za značkou Florence by Mills stojí oblíbená herečka Millie Bobby Brown, kterou můžete znát z trháku Stranger Things. Herečka je velká příznivkyně udržitelného životního stylu a vášnivá diskutérka na téma záchrany životního prostředí. Proto se rozhodla navrhnout svou vlastní řadu veganské kosmetiky, která není testována na zvířatech a je držitelem certifikátu PETA. Hlavní myšlenkou je, že tato kosmetika podporuje individualitu každého jedince. V jejím portfoliu najdete pečující, ale i dekorativní produkty.
Kora Organics
Za touto přírodní kosmetikou stojí australská topmodelka Miranda Kerr. Než propadla světu modelingu, studovala obor zabývající se správnou výživou, a tato skutečnost se také odráží v kosmetických produktech. Nejsou testovány na zvířatech a pyšní se několika eko certifikáty. Kora Organics obsahuje širokou škálu produktů v péči o pleť. Klíčovými ingrediencemi jsou například šípkový olej, heřmánek, aloe vera či tropické ovoce noni, které má silné antioxidační účinky.