"Maminko, vy už tady nebudete..."
Dlouhý plot, který se táhne před rodinným domkem uprostřed velké zahrady, si vzal do parády Jaroslav. Dává mu totiž nový kabát v podobě čerstvého nátěru červenou barvou. Ta se však nesetkala s úspěchem u jeho tchyně, a ta se úporně dožaduje modré barvy: „Jaroslave, až to budeš natírat příště, musíš to vzít modrou!“ S dychtivým náporem apeluje na svého zetě, a jakmile v tom chce pokračovat, zastaví ji svou neprůbojnou hláškou: „Maminko. Až to budu natírat příště, vy už tady nebudete.“ To zaznělo z jeho úst s důrazem na slovo vy! Slogan AntiRezinu ve znění „chytrá barva žije nejdéle“ pak uhodil příslovečný hřebíček na hlavičku.
Touto legendární hláškou si Milan Šteindler vysloužil salvu nadšení, ale i značné opovržení. Výrok totiž znevažoval společenské postavení seniorů, čímž se následně zabývala Rada pro reklamu. Ačkoliv reklamě neudělila pokutu ani určitý zákaz, jak se tomu stalo kupříkladu u reklamy na Fidorku, bez úhony reklama nezůstala. Česká alzheimerovská společnost jí totiž v roce 2007 udělila anticenu Vážkomol za poškozování českých seniorů.
I přes to se doteď těší u mnohých diváků neutuchající oblibě, jak je zřejmé i z nespočtu komentářů pod videem na serveru YouTube. „Spolu s vánočním prasátkem na Kofolu a s reklamou na Bóbika je bezkonkurenčně nejlepší reklamou, jaká kdy běžela v našich TV,“ zní jeden z názorů a další se připojuje se slovy: „Škoda, že už se takový reklamy nedělají.“ A tak sami diváci upozornili na to, že současná hyperkorektnost pohřbívá jistou dávku kreativity i cynického humoru, po kterém jsme vždycky prahli.