Roztomilá holčička s andělskou tváří čeká na rozsvícení zeleného panáčka na přechodu. Netrvá dlouho a červená konečně zastavuje vozidlo, čímž se rozsvítí signál pro to, aby holčička mohla bezpečně přejít. Pohledná dáma na místě spolujezdce najednou upoutá pozornost holčičky. Ale ne svým půvabem, nýbrž mléčnou, čokoládovou oplatkou Fidorka, na které si chtěla zrovna pochutnat. Holčička se podívá na svoji panenku, kterou doposud svírala v ruce, a s agresí ji hodí na nablýskaný kabriolet. Okamžitě se zaktivují airbagy, a holčička si tak v poklidu dojde pro sladkou pochoutku. Po tom, co ji snědla, obmotává obvaz na čele své panenky a spot vítězoslavně končí ikonickým sloganem: „Když musíš, tak musíš!“
Chytlavá reklama po počátečním ocenění důvtipu se však přerodila v odstrašující marketingový spot. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání ji totiž označila za nemorální a vadila i některým divákům. Podle nich totiž porušuje zákon o regulaci reklamy, především několik ustanovení v Kodexu reklamy. Nabádala k dětskému násilí, ale také značně zpochybnila morálku a výchovu, protože se malé dítě objevilo na ulici bez dozoru.
Komise na základě získaných odborných posudků doporučila posunout vysílání reklamy až po desáté hodině, čímž mělo být docíleno toho, že reklamu děti neuvidí. I přes to udělila rada České televizi, Televizi Nova i Primě značnou pokutu dosahující půl milionu korun.