Super tělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat výpady?

Supertělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat výpady?

22. října  2020 
 06:00

Začínáte cvičit, ale nevíte přesně, jak na to? Do fitka se teď jen tak nedostanete, ale to ještě neznamená, že nemůžete formovat tělo v pohodlí domova! Aby bylo cvičení co nejefektivnější, je potřeba znát techniku. Proto si ukážeme, jak správně dělat výpady, u kterých se dá napáchat spousta chyb.

Součástí každého "leg day", tedy tréninku zaměřeného hlavně na nohy, by spolu s dřepy měly být také výpady, díky kterým dokonale procvičíte zadek a nohy. Je důležité je dělat technicky správně, aby byl výsledek co nejefektivnější. Poradíme vám, jak na to!

Výchozí pozice u výpadu je stejná jako u dřepu. Základem jsou rovná záda, ramena stažená dolů a dozadu a zpevněné bříško. "Do výpadu vždy vykročujte přes patu. Zamezíte tak tomu, že se vám bude koleno stáčet dovnitř. Zároveň dávejte pozor, aby nešlo přes špičku chodidla, dodržujte mírný předklon dopředu. Dolů jdeme s nádechem a zpět do vzpřímené polohy s výdechem," radí osobní trenérka a výživová poradkyně Veronika Duží

Připravily jsme si pro vás krátký kruhový trénink, ve kterém si můžete výpady hned vyzkoušet! Vymyslely jsme pro vás pět cviků, u kterých zapojíte celé tělo. Každý cvik provádějte po dobu čtyřiceti vteřin a dvacet vteřin odpočívejte. Celý kruháč si odjeďte alespoň dvakrát, nejlépe třikrát. Je jen na vás, zda zvolíte variantu pro začátečníky, či se závažím pro pokročilé. Přesný návod, jak cviky provádět, najdete ve videu.

Autor: Aneta Valešová

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji