Super tělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat dřep?

Super tělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat dřep?

19. října  2020 
 06:00

Začínáte cvičit, ale nevíte přesně, jak na to? Fitka vám nic moc neříkají a raději chcete formovat tělo v pohodlí domova? Pak jste tady správně! V prvním díle našeho nového pořadu si ukážeme, jak má vypadat dřep. Aby byl výsledek co nejefektnější, je potřeba tento cvik dělat především technicky správně. Vysvětlíme vám, jak na to!

Toužíte mít kulatý zadek a pevné nohy? Zařaďte do svého tréninkového plánu dřepy! Ty patří mezi známé cviky, které jsme dělaly už jako malé děti, a tak vás možná napadne, že při tak jednoduchém cviku nemůžete udělat žádnou chybu. Vyvedeme vás z omylu. 

Chodidla, záda a kolena. To jsou části těla, na které si musíte při dřepování dávat opravdu velký pozor. Záda mějte vždy rovná, ramena stáhněte dozadu a dolů. "U dřepů je důležité mít váhu na patách. Pořádně vytočte špičky ven, zamezíte tak tomu, že by se vám kolena stáčela dovnitř. Při návratu do výchozí pozice nezapomeňte pořádně zatnout zadek," radí osobní trenérka a výživová poradkyně Veronika Duží

Základní pravidla pro správné provedení dřepů už znáte, tak už je můžete hned vyzkoušet! Připravily jsme si pro vás krátký kruhový trénink, který si můžete zacvičit ve fitku, ale i v pohodlí domova. Vymyslely jsme pro vás pět cviků, u kterých zapojíte celé tělo. Každý cvik provádějte po dobu čtyřiceti vteřin a dvacet vteřin odpočívejte. Celý kruháč si odjeďte alespoň dvakrát, nejlépe třikrát. Je jen na vás, zda zvolíte variantu pro začátečníky, či pro pokročilé. Přesný návod, jak cviky provádět, najdete ve videu.

Autor: Aneta Valešová

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji