Super tělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat dřep?

Super tělo s Bleskem pro ženy: Jak správně dělat dřep?

4. března  2021 
 06:00

Fitka jsou zavřená a vidina jejich otevření je zatím stále v nedohlednu. Ještě to ale neznamená, že se nemůžete hýbat v pohodlí domova! Naučíme vás, jak správně dělat dřep, a ukážeme vám krátký kruhový trénink, který si můžete každý den doma zacvičit i v karanténě. Tak jdeme na to!

 

Toužíte mít kulatý zadek a pevné nohy? Zařaďte do svého tréninkového plánu dřepy! Ty patří mezi známé cviky, které jsme dělaly už jako malé děti, a tak vás možná napadne, že při tak jednoduchém cviku nemůžete udělat žádnou chybu. Vyvedeme vás z omylu. 

Chodidla, záda a kolena. To jsou části těla, na které si musíte při dřepování dávat opravdu velký pozor. Záda mějte vždy rovná, ramena stáhněte dozadu a dolů. "U dřepů je důležité mít váhu na patách. Pořádně vytočte špičky ven, zamezíte tak tomu, že by se vám kolena stáčela dovnitř. Při návratu do výchozí pozice nezapomeňte pořádně zatnout zadek," radí osobní trenérka a výživová poradkyně Veronika Duží

Základní pravidla pro správné provedení dřepů už znáte, tak už je můžete hned vyzkoušet! Připravily jsme si pro vás krátký kruhový trénink, který si můžete zacvičit ve fitku, ale i v pohodlí domova. Vymyslely jsme pro vás pět cviků, u kterých zapojíte celé tělo. Každý cvik provádějte po dobu čtyřiceti vteřin a dvacet vteřin odpočívejte. Celý kruháč si odjeďte alespoň dvakrát, nejlépe třikrát. Je jen na vás, zda zvolíte variantu pro začátečníky, či pro pokročilé. Přesný návod, jak cviky provádět, najdete ve videu.

6593696:gallery:true:true

Autor: Aneta Valešová

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji