8 tipů, jak před svatbou zhubnout a nepřibrat. Tyhle triky fungují!

  • 17. července  2017 
     06:00

    Máte naplánovanou svatbu ještě na tohle léto? Pořád stíháte zhubnout do svatebních šatů! Postupujte bezpečně a efektivně, zapomeňte na nebezpečné a drastické metody, které by přípravu na svatbu spíše pohřbily. Tyhle triky fungují!

  • Žádný detox

    Autor: Shutterstock.com

    Detoxikace je sice fajn, ale jen tehdy, když je dočasná a vhodně naplánovaná. I týdenní půst může být pozitivní, ale rozhodně ne v době, kdy se připravujete hekticky na svatbu. Škody, které by mohla taková detoxikace napáchat, mohou být obrovské. Spousta nevěst však před svatbou přijímá méně než 800 kalorií denně, což může vést k zvýšenému riziku infekce nebo poškození orgánů. Anebo „jen“ ke zhroucení. A to přece nechcete!

     

  • Ideální plán stravování

    Autor: Profimedia

    Přemýšlejte o tom, co vám pomůže, abyste se cítila dobře ve váš nejkrásnější den. Vyzkoušejte nový cvičební plán, stáhněte si nějakou aplikaci pro kontrolu příjmu jídla nebo otestujte nové výživné a nízkokalorické recepty. Rozumné věci můžete začít dělat hned a ty vám taky pomůžou docílit vaší vysněné váhy bezpečným a efektivním způsobem. Ostatně, v těch pak můžete pokračovat i po svatbě. Skvělá je aplikace Výživový expert, která na základě analýzy vašeho organismu vytvoří a uspořádá osobitý jídelníček, který obsahuje recepty i s ingrediencemi. Aplikace obsahuje řadu tipů, zajímavostí a doporučení vztahujících se ke zdravému způsobu života.

  • Realistický přístup k hubnutí

    Autor: Shutterstock.com

    Zdá se vám, že jídelníček, který jste si před svatbou naordinovala, je nemožný a nereálný? Pravděpodobně to tak bude. Ztráta více než dva kilogramy týdně může vést paradoxně k nárůstu hmotnosti. Jak se tomu vyhnout? Nastavte si reálné a snadno realizovatelné cíle, jako je plánování jídelníčku nebo rozvrh stravování. Bez ohledu na to, co si vyberete, mělo by to být „ vyčíslitelné“. Jinými slovy: „Třikrát týdně zajdu do posilovny“ nebo „Budu pravidelně snídat a večeřet.“

     

  • Odolejte nutkání vypustit některé potraviny

    Autor: Profimedia

    Bez lepku, nemléčné, bez cukru. Zdravé stravování nemusí nutně znamenat, abyste striktně vyloučila některé druhy potravin. Místo eliminace některých konkrétních potravin se zaměřte na pozitivní akce, jako třeba: Dám si jeden kousek čokolády místo jednoho čokoládového dezertu, dám si jednu sklenku vinného střiku u večeře místo dvou sklenek vína. Tento způsob myšlení vám pomůže nejen dosáhnout svých cílů, ale taky si udržet zdravý rozum.

    Toužíte večer u televize něco uzobávat? V našem videu vám poradíme, čím nahradit chipsy a sýry!

    Večerní uzobávání jde na kila nejvíc! Čím nahradit sýry a chipsy • VIDEO: 

     

  • Zamilujte se do zeleniny

    Autor: Profimedia

    Změna ve stravování by měla být nenásilná a kromě toho, že se vyhnete slazeným nápojům a cukrovinkám, začnete více zařazovat do jídelníčku čerstvou zeleninu. A jde to snadno – stačí ji přidávat do všeho, co si k jídlu připravíte, do omelet, sendvičů nebo k masu. Zelenina obsahuje spoustu minerálů, které vám pomohou snížit váhu díky tomu, že nebudete zadržovat v těle vodu.

     

  • Zvyšte příjem tekutin

    Autor: shutterstock.com

    Máte problém s příjmem tekutin? Nejjednodušší způsob, jak pít více vody, je: Jíst! Přidejte do jídelníčku potraviny, které jsou nabušené vodou – meloun, bobulovité ovoce a citrusy. Kromě toho, že jsou plné vody, chutnají skvěle a mají spoustu nutričních výhod. Snažte se denně vypít aspoň osm šálků vody za den a mějte ji i u postele. Před snídaní vypijte vždy jednu sklenku vody!

  • Nevynechávejte svačiny

    Autor: Shutterstock

    Klíčem k úspěšnému hubnutí je jíst pravidelně, ideálně každé tři až čtyři hodiny. Pokud nechcete večer vybílit lednici, pak na svačinu mezi hlavními jídly nezapomínejte – předejdete tak vlčímu hladu. Zdravá svačina by měla být složená z bílkovin a vlákniny (nejméně 3 gramy na každou). Dopolední by měla obsahovat i sacharidy, abyste neztratila energii. Může to být jogurtový nápoj, tvaroh s ovocem, šunka s knäckebrotem nebo různé proteinové tyčinky. Mohou to být i müsli tyčinky. „Ty se snadno přenášejí v kapsách i kabelce, jsou zabalené a po ruce. Vybírejte ale ty bez polevy, nejen kvůli horku, ale taky kvůli přebytečným nasyceným tukům,“ doporučuje nutriční terapeutka Lada Nosková z Diet Planu.

     

     

     

     

     

/
Autor: aši

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji