Cvičte s námi v karanténě: Cviky na každý den – 8 minut pilates

22. března  2021 
 06:00

V Blesku pro ženy jsme pro vás připravili krátká videa s jednoduchým cvičicím programem, která vám dodají chuť a inspiraci zůstat fit! Pondělí začínáme zlehka, zahřejeme nejen střed těla, ale i záda a ruce pomocí cviků z pilates. Video trvá 8 minut, cviky se provádí 30 sekund. Pojďte se s Kristýnou rozhýbat, a udržte se tak díky těmto videím v kondici! 

 

Dnešní cvičení bude spíše v poklidnějším duchu, tentokrát nebude tak svižné. Na start dobrého týdne se hodí perfektně. Po cvičení se totiž budete cítit skvěle, sníží se vám stresové napětí, a naopak se vám zvýší koncentrace.

 

Nejprve tedy probudíme své tělo, lehce zapojíme ruce, záda, celé bříško i stehna. Pilates je zaměřený převážně na silný střed těla a zad. Od jádra vychází největší síla, která nás podpoří při jakémkoli provádění dalších cviků. Věděli jste, že cvičení pilates bylo původně cvičebním programem pro zraněné vojáky? Léčili si tak svá zranění z válek.

 

Provedení pozic

 

Při provádění cviků se snažte vědomě dýchat, nespěchejte a netlačte na své tělo. V pozici kočky se soutřeďte na dech. S pohledem ke stropu se nadechněte a prohněte záda. Při výdechu se naopak zase vyhrbte a hlavu zakulaťte ke svému pupíku.

 

Pokud vás lehce pobolívají záda či trpíte na tyto bolesti, pomůže vám zaručený cvik, který cvičím v závěru videa. Jedná se o protažení pánve a kyčlí. Perfektní masáž při bolesti zad, která je navíc snadná a jednoduchá.

 

Náš tip: Spoustu tipů na zdravý životní styl, zdravé stravování i přiměřený pohyb najdete vždy také v aktuálním čísle magazínu Blesk pro ženy. Koupíte ho v novinových stáncích nebo si ho můžete objednat v tištěné či elektronické podobě v našem iKiosku ZDE.

 

 

Autor: Kristýna Juřicová

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji