Pilates cvičení na posílení i uvolnění. 8minutové video zmírní stres a zlepší koncentraci

Video se připravuje ...

10. prosince  2021 
 06:00

Chcete posílit střed těla? Blogerka a sportovkyně Kristýna Juřicová pro vás připravila video zaměřené na pilates. Jednoduché cvičení trvá 8 minut a zahřejete při něm nejen core, ale i záda a ruce.

 

Naše pilatesová video lekce se nese spíš v poklidnějším duchu a je ideální třeba na start dobrého týdne. Po cvičení se totiž budete cítit skvěle, sníží se vám stresové napětí, a naopak se vám zvýší koncentrace.

 

Nejprve tedy probudíme své tělo, lehce zapojíme ruce, záda, celé bříško i stehna. 

"Pilates je zaměřen převážně na silný střed těla a zad. Od jádra vychází největší síla, která vás podpoří při jakémkoli provádění dalších cviků," vysvětluje Kristýna Juřicová. Věděli jste, že cvičení pilates bylo původně cvičebním programem pro zraněné vojáky? Léčili si tak svá zranění z válek.

Provedení pozic

Každý ze cviků provádíte 30 sekund. "Snažte se vědomě dýchat, nespěchejte a netlačte na své tělo," říká Kristýna. Třeba v pozici kočky, kterou zařadila po posilování, se s pohledem ke stropu nadechněte a prohněte záda. Při výdechu se naopak zase vyhrbte a hlavu zakulaťte ke svému pupíku.

 

"Pokud vás lehce pobolívají záda či trpíte na tyto bolesti, pomůže vám zaručený cvik, který cvičím v závěru videa," doplňuje. Jedná se o protažení pánve a kyčlí. Perfektní masáž při bolesti zad, která je navíc snadná a jednoduchá.

 

Co cvičit dál?

Jestli je vám bližší právě pomalejší trénink, při kterém si snáze zvládnete uhlídat detaily, zaujme vás i další Kristýnino video zaměřené na jógu. Chcete si dát do těla? Pak zkuste HIIT trénink. Obě videa najdete ve článcích níže:

 

 

 

 

Autor: red

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji