Co taková kreativní producentka vlastně dělá?
Mám za úkol dohlížet na obsah seriálu od té první myšlenky až po to, co vidí diváci na obrazovkách. Řeším příběhy s dramaturgy a samotnými autory a dále hercům vysvětluji jejich role a dějové oblouky, které je čekají, dáváme si zpětné vazby, bavíme se o tom, co funguje a co ne. Zároveň také mluvím s režiséry o tom, jaký je dlouhodobý záměr, protože se točí od pondělí do pátku a režiséři se střídají a musí být zasvěceni do toho, co se dělo předtím a co bude následovat, aby věděli, jak pokračovat dál.
Takže vy jste největší expertkou na seriál, ten musíte mít úplně pod kůží, nebo ne?
Musím říct, že ano. Mám seriál velmi ráda. V Ulici působím už devět let, z toho šest let jako kreativní producentka. Když jsem do seriálu vstupovala, tak jsem si ho musela samozřejmě nastudovat, a když s ním teď žiji na dennodenní bázi, tak jsem s postavami hodně spjatá a jsou v podstatě součástí mého života.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.