Štíhlejší tělo za jediný týden? Rychlá dieta na sedm dní

  • Lepší postava za jeden týden? Proč ne!
    27. ledna  2016 
     06:00

    Chcete hubnout pomalu, protože víte, že je to lepší, ale teď potřebujete lepší postavu během týdne, protože vás čeká třeba ples? I to je možné – zkuste sedmidenní jídelníček, který dala dohromady Tara Kraft, šéfka webového magazínu Shape.com. Pozor, tahle rychlá dieta by se měla držet právě jen týden, na delší dobu to nezkoušejte. Platí přitom, že byste měli omezit svačiny a vynechat všechny sladkosti. 

     

  • Co od diety můžete čekat

    ...

    Pomocí výrazné redukce jídelníčku můžete za pouhý týden shodit dvě až tři kila – což je na dlouhodobé hubnutí příliš rychlé tempo. Pokud byste takové pokusy činili častěji, zahráváte si s jojo efektem. Ale výjimečně to nevadí, naopak to může nakopnout váš metabolismus – a vy pak budete pokračovat v hubnutí doporučeným tempem. Sedmidenní rychlá dieta vám zároveň může napomoci v tom, abyste si uměli vychutnat jednoduchá jídla. Čtěte dále, co byste během dietního týdne měli jíst a pít. 

  • Začněte den zeleným koktejlem

    ...

    Vsaďte na zelenou a udělejte si po ránu smoothie například ze zelených jablek a celeru nebo mladého špenátu, dopoledne ho můžete vystřídat smoothie s bylinkami, jako jsou petržel nebo bazalka, a s čerstvou okurkou. 

  • Oběd? Co takhle bezlepkové těstoviny?

    ...

    Co si během odlehčovacího týdne dávat k obědu? Třeba bezlepkové těstoviny s bylinkami, přičemž takové jídlo si spíše připravíte doma a vezmete si ho s sebou – než že byste na něj narazili v závodní kantýně nebo přilehlé restauraci. Jako omáčka může posloužit kvalitní pesto, případně použijte čerstvé bylinky a olivový olej, můžete přidat trochu česneku. Pozor, porce by měla mít nejvýše 150 až 200 gramů. 

  • Zkuste veganské burgery

    ...

    Autorka sedmidenní rychlé diety Tara Kraft se nevyhýbá ani burgerům, ale samozřejmě nemají nic společného s těmi, které známe z podniků rychlého občerstvení. Ty dietní jsou veganské a snadno si je připravíte doma, aby posloužily coby dietní oběd nebo večeře. Na přípravu použijte například červenou čočku, fazole, cuketu, lilek a další suroviny, které pomixujete. Smažte je na minimálním množství oleje, a pozor – jezte je se zeleninou, nikoli s hranolky. 

  • Mrkvové smoothie

    ...

    Odpoledne si můžete zpestřit třeba mrkvovým smoothie. Mrkev doplňte trochou špenátových listů. Nebo zkuste nápoj z brusinek. Pokud zrovna nemáte čas dělat si smoothie, dejte si brusinkový nepřislazovaný džus. Kromě toho samozřejmě pijte hodně obyčejné nebublinkové vody. 

  • Tipy na další hlavní jídla

    ...

    Co si dát večer? Je to samozřejmě na vás, ale měli byste se držet nastoupené dietní linie. Tara Kraft doporučuje například malou porci panini – tedy pečiva zapečeného se zeleninou a sýrem. Že to nezní moc dietně? Záleží na tom, jaké použijete suroviny, ona doporučuje tmavý chléb, rajčata a čerstvý kozí sýr

    Jinou variantou je salát z quinoy, který doplníte zeleninou, nebo si dopřejte netradiční chuť, jakou představuje třeba kombinace quinoa, avokádo a pomeranč. 

    Zakázané není ani maso – udělejte si třeba kuřecí steak, který před grilováním nebo vložením do trouby naložíte do marinády ze sóji a zázvoru. 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji