10 triků pro hezčí a pevnější zadek. Ve 40 stejně jako ve 20! | Jak zhubnout | Blesk.cz

10 triků pro hezčí a pevnější zadek. Ve 40 stejně jako ve 20!

  • Pevný zadek můžete získat i díky několika obyčejným cvikům
    Pevný zadek můžete získat i díky několika obyčejným cvikům (Shutterstock)
    31. srpna  2015 
     06:00

    Více, co musíte udělat, abyste měla dokonalejší pozadí? Cvičit. Ale není potřeba, abyste si hned kupovala permanentku do fitness centra. Fungují totiž i úplně jednoduché cviky na pevnější zadek, které bez potíží zvládnete skoro kdykoli během dne. Jen na ně nesmíte zapomenout. Na překážku přitom nejsou věk, nedostatek času či třeba sedavé zaměstnání. A kdyby všechno selhalo, vždycky si můžete vzít na pomoc stahovací prádlo. 

  • 1. Zadek můžete posilovat i s košem prádla

    ...

    Zvedněte košík prádla a pak si s ním zase dřepněte tak, abyste přitom nenamáhala záda, síla musí jít z nohou. Stůjte s nohama tak daleko od sebe, aby to odpovídalo dvojnásobku šíře ramen, chodidla by měla směřovat rovně dopředu. Mírně podsaďte pánev dopředu, ramena naopak spusťte dozadu a pak si pomalu sedejte do dřepu. Opakujte čtyřikrát.

  • 2. Jak vám může pomoci luxování

    Luxování

    Stejně se téhle činnosti nedá vyhnout, tak proč si ji nezpestřit? Zatímco držíte v ruce rukojeť vysavače, postavte se s nohama na šířku ramen a chodidly směřujícími dopředu a držte hrudník i hlavu vzpřímeně. A pak udělejte dlouhý výpad vpřed levou nohou, až se i pata druhé nohy odlepí od země. Pak si na nohu, kterou máte vepředu, opatrně klekněte. Pak se pomalu vraťte do výchozí polohy a zkuste cvik s druhou nohou. Opakujte čtyřikrát.

  • 3. Když chcete doma něco intenzivnějšího

    Cvičení na posílení zadečku • VIDEO: Adam Balažovič

    Zdá se vám, že byste měla zabrat přece jen intenzivněji, aby váš zadek vypadal k světu? Pak zkuste sestavu, kterou doporučuje trenérka v našem videu a kterou bez potíží zvládnete i doma. 

  • 4. Proč je na pevné hýždě chůze lepší než běh?

    Chůze je skvělá nejen pro zdraví, ale lze jí i hubnout.

    Běh je větší dřina, ale nemusí znamenat větší pomoc. Pro tvarování spodní poloviny těla může být pořádná procházka lepší. Osobní trenérka Janey Holliday, která má web www.fitforaprincess.co.uk, vysvětluje: „Chůzí vytvarujete partie na bocích a kolem hýždí daleko rychleji a výrazněji. Navíc je šetrnější k vašim kloubům.“ Její doporučení zní: choďte 45 minut až jednu hodinu pětkrát týdně rychlou chůzí – a už za měsíc se budete těšit z výsledků.

  • 5. K pěknému zadku vám pomůže i jízda na kole

    ...

    Cyklistika je všestranným tréninkem a skvěle pomáhá rovněž při zpevňování a tvarování hýždí. Z toho, co se píše na webu www.instinctive-fitness.com, vyplývá, že právě při jízdě na kole tyto partie hodně dřou – pokaždé, když šlápnete do pedálů, budujete si svalovou hmotu. Pokud si občas do pedálů stoupnete, bude posilování ještě úspěšnější. Takže až příště se budete chystat pro litr mléka nebo na poštu, dojeďte si tam raději na kole místo toho, abyste automaticky sáhla po klíčcích od auta.

  • 6. Schody už nikdy nevynechávejte

    ...

    Nechceme vám říci jen to, že chodit po schodech je zdravější než jezdit výtahem. Naučíme vás po nich chodit tak, abyste to příjemně pocítila na tvaru svého pozadí. Berte například schody po dvou, ale velmi pomalu a snažte se udržet rovnováhu co nejlépe. Váha pohybu by přitom měla být na noze, kterou jste vykročila. Chápeme nicméně, že na veřejnosti se do podobných prostocviků nikomu chtít nebude. Tak alespoň při běžné chůzi po schodech vtáhněte břicho dovnitř a zatněte pánevní svaly při každém kroku směrem nahoru i dolů.

  • 7. Posilovat zadek můžete i za kancelářským stolem

    Poradíme vám, které oblečení není vhodné nosit do práce.

    Ani sedavé zaměstnání nemusí znamenat pohromu v podobě povolených svalů. I za stolem můžete stahovat a uvolňovat hýžďové či pánevní svaly, stačí pár minut několikrát denně.

  • 8. Nezkazte si to tím, co jíte

    Proč je smetanová zmrzlina lepší než ovocná a jaký nanuk vaše dieta snese? • VIDEO: Vím, co jím

    Možná se vám to bude zdát divné, ale osobní trenérka Janey Holliday tvrdí, že pokud budete příliš často jíst pamlsky jako tu a tam cappuccino, tu a tam sušenku nebo zmrzlinu, všechno se vám uloží právě v oblasti hýždí, boků a stehen. Něco na tom však bude, protože ženské tělo skutečně ukládá nadbytečné tukové zásoby v těchto partiích. Proto se konzumaci takových jídel a nápojů snažte omezit.

  • 9. Když chcete přece jen zkusit posilovnu

    cvičení

    Jděte tam, kde se zaměřují na ženy, a nechte si sestavit trénink na míru, jehož součástí budou i cviky na pevnější zadek. A pamatujte si následující: pokud vás trápí malý zadek, zvolte vyšší zátěž a menší počet opakování, pokud vám vadí zadek velký, je vhodnější nižší zátěž, a naopak vyšší počet opakování.

  • 10. A co když to nevyjde? Ještě pořád je tu stahovací prádlo!

    Bezešvé stahující kalhoty s krátkou nohavičkou dokonale zformují zadeček, boky a břicho, kalhotky.cz, 589 Kč

    Kdyby nic z výše uvedeného nevyšlo, vždycky můžete sáhnout po stahovacím a tvarovacím spodním prádle. Když už se tak rozhodnete, volte prádlo kvalitní, které vaše tělo v problematických partiích lehce zformuje, ale ještě stále bude působit přirozeně. Zaměřte se na modely, které mírně zvednou zadek, zatímco zpevní vaše břicho. Pozor, pokud to přeženete se stahovacím efektem, budete mít sice malý zadek, ale nad prádlem či pod ním se objeví nehezké tukové záhyby.

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji