Třicetidenní výzva: Ploché břicho díky cviku, při kterém se nemusíte hýbat! | Jak zhubnout | Blesk.cz

Třicetidenní výzva: Ploché břicho díky cviku, při kterém se nemusíte hýbat!

Nemusíte se učit složité sestavy. Každý den cvičíte to samé, jen zvyšujete počet cviků.
9. února  2015 
 06:00

Je to velký hit, na který narazíte na Facebooku i jinde na internetu. Řeč je o cvičení nazvaném třicetidenní výzva. Nebojte se, nejde o žádné složité sestavy, naopak! Základem je vždy jeden jediný cvik, který cvičíte celých třicet dní – začíná se pár opakováními, dostanete se na desítky stejných cviků. Výsledek? Perfektní posílení vybraných partií. My vám dnes přinášíme tip na cvičení, při kterém se navíc nemusíte vůbec hýbat. Pouze musíte vydržet nehybně v předepsané pozici. 

Tohle je skvělá zpráva. Nemusíte chodit do posilovny, nemusíte cvičit podle DVD plného složitých sestav, natož abyste chodili někam poskakovat na hromadné lekce. Pokud chcete zpevnit celou postavu, vlastně se ani nebudete muset moc hýbat. Pouze uveďte své tělo do pozice, kterou vidíte na fotografii, a vydržte tak dlouho, jak ukazuje následující přehled. Pozor, nesmíte se prohýbat v pase, tělo musí být rovné, pokud možno od pat až k hlavě. Jako prkno.

 
...

 

1. den 20 sekund
2. den 20 sekund
3. den 30 sekund
4. den 30 sekund
5. den 40 sekund
6. den  VOLNO
7. den 45 sekund 
8. den 45 sekund
9. den  60 sekund 
10. den 60 sekund
11. den 60 sekund 
12. den 90 sekund
13. den  VOLNO
14. den 90 sekund
15. den 90 sekund 
16. den 120 sekund
17. den 120 sekund
18. den 150 sekund
19. den  VOLNO
20. den 150 sekund
21. den 150 sekund 
22. den 180 sekund
23. den 180 sekund
24. den 210 sekund
25. den 210 sekund 
26. den  VOLNO
27. den 240 sekund
28. den 240 sekund
29. den 270 sekund

30. den

 
JAK DLOUHO VYDRŽÍTE

Než se dáte do cvičení, přečtěte si několik rad, jak se dostat do správné pozice a vydržet v ní. 

  • nejdříve si klekněte na všechny čtyři, srovnejte si záda
  • lokty byste měli mít v pravém úhlu pod rameny, ruce dejte dlaněmi na zem
  • nezatínejte břicho
  • mírně vtáhněte pánevní dno
  • hýždě jsou volné
  • kolena byste měli mít mírně povolená
  • nohy nechte přirozeně u sebe, špičky držte lehce k tělu 

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji