Lucie zhubla 32 kilo. Začala s 30denní výzvou podle Jill Michaels!

Během těhotenství přibrala Lucie 30 kilogramů a pak šla váha nahoru dál. Při své výšce 170 cm vážila 90 kg.
27. srpna  2015 
 06:00

Že se nedá zhubnout cvičením v pohodlí domova? Dá. Čtenářka Lucka (35) je toho živým důkazem. Hlavní je brát to vážně a nepolevovat.

Před těhotenstvím a v době těhotenství jsem nabrala 30 kilo. Po porodu se ještě přidalo pár navíc. Nikdy jsem vysloveně nadváhou netrpěla a celé těhotenství jsem se stravovala zdravě, hlídala jsem si režim a nijak významně nehřešila, přesto se na mně podepsalo tak, že mě kamarádky nepoznávaly. Byla jsem zoufalá. Provázely mě snad všechny komplikace, které si jen umíte představit. Na konci ledna 2012 jsem vážila při výšce 170 centimetrů neuvěřitelných 90 kilogramů.

Lucka nabrala hlavně při těhotenství a pak už to šlo samo.

 

Nebyla jsem si vědoma, že bych nějak porušila zásady zdravého stravování, a tak jsem se děsila, jak těžké bude se kilogramů přes limit zbavit. Co se jídla týče, nevrhla jsem se do nějaké urputné diety. Inspirovala jsem se na internetu a dodržovala jsem klasických 5 až 6 jídel denně, jedla jsem hodně zeleniny… Horší to bylo se sportem. Pro ten totiž nezbýval s malým miminkem žádný prostor.

 

Cílová meta 15 kilogramů dolů

 

Hned na začátku jsem si určila reálné cíle. Hlavně postupně. Řekla jsem si, že dám do května dolů prvních 15 kilo. To jsem splnila na 110 %, protože jsem už na začátku března měla prvních deset kilo za sebou, a do konce dubna dokonce osmnáct. A jak se mi to podařilo? Koupila jsem si domů trampolínku. Dočetla jsem se, že se s její pomocí dá zbavit celulitidy. A já po porodu neměla nevinné dolíčky, ale "krátery", ze kterých se mi chtělo opravdu brečet.

Lucka před a poté, co zhubla.

 

Nejprve jsem si jen pouštěla hudbu a skákala, jak se mi líbilo a jak mě to bavilo – na oblíbené písničky. Později jsem si našla na internetu speciální workouty, podle kterých se mi skvěle cvičilo. Skákala jsem půl hodiny denně a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Cítila jsem se mnohem lépe a odezněly mi i bolesti kolenních kloubů, zmírnily se bolesti zad, zlepšila se mi celková pohyblivost a celulitida opravdu viditelně ustupovala. Nesmírnou radost mi dělal fakt, že na mně oblečení visí. Trvalo zhruba dva měsíce, než jsem se dostala na váhu před otěhotněním. Tedy 76 kilogramů. Na řadu přišla kila nabraná sedavým zaměstnáním.

 

Mount Everest zdolán

 

Už 7. 6. 2012 se mi na váze ukázalo číslo 65 kg. Rozhodla jsem se změnit cvičení, protože kilogramy šly už podstatně pomaleji dolů než na začátku. A tak jsem se pustila do 30denní výzvy od Jill Michaels, kterou jsem našla na internetu. Ta po třech kolech slibovala vytvarování postavy a úbytek tuku, a to jsem ještě sakra potřebovala. Samotná Jill na svých stránkách avizuje, že při dodržování redukčního jídelníčku může dojít k úbytku váhy až 9 kilo. Klade důraz na pravidelné střídání kardia s posilováním. Po absolvování třicetidenního programu jsem se opravdu dočkala vytoužených křivek i váhy 58 kilogramů.

 

 

Poznatky Lucky o tom, co je třeba, když se pustíte do cvičení podle Jill


  • Určitě je potřeba delší konečné protažení, strečinku věnujte více času než ve videu.
  • U cvičení se ve videích nepije. Pokud máte žízeň, klidně se napijte. Ale nepřehánějte to s množstvím.
  • Cviky z prvního LEVELU provádějte tak, jak vám vaše tělo dovolí. Nemusíte se striktně řídit jen ukázkou. Co zvládnete, to zvládnete.
  • Pozor na svalovou horečku.
  • Když mi bylo při cvičení chladno, tak jsem použila termokalhoty, abych měla pocit, že něco dělám. Řídím se heslem: Pot je krev tuků! A zabralo to.
  • Druhý LEVEL je skutečně pro pokročilé, takže začněte určitě tím prvním.
  • Nebojte se některé cviky si upravit (Lucka třeba ve třetím LEVELU nahradila kliky „břišáky" – pozn. redakce). Nejdůležitější je nevzdat to a vydržet.

 

 

Autor: Michaela Čapková

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji