Jak rychle zhubnout stehna? Pevnější partie díky cvičení i jídlu | Jak zhubnout | Blesk.cz

Jak rychle zhubnout stehna? Pevnější partie díky cvičení i jídlu

  • Jestliže chcete zhubnout ve stehnech, raději zapomeňte na přehnané posilování
    Jestliže chcete zhubnout ve stehnech, raději zapomeňte na přehnané posilování (Profimedia.cz)
    26. července  2015 
     06:00

    Neexistuje zázračné cvičení, díky němuž byste zhubli jen na stehnech. Zrovna tak neexistuje jídlo, které stačí večer sníst a pak se ráno probudit s mírami modelek přes boky a stehna. Přesto se však zrovna pro stehna dá udělat hodně. Podívejte se, co s vým čtenářkám radí webový magazín womenshealthmag.com. Musíte zvolit tu správnou kombinaci zahrnující cvičení i dietní jídelníček. 

  • 1. Dejte zabrat svému srdci

    Jedním ze skutečně efektivních cviků je skákání přes švihadlo. Užijete si spousty legrace a navíc se zapotíte!

    Musíte spalovat více kilojoulů než dosud. Jinak to nepůjde. Na stehna obzvláště platí takzvané kardio-cvičení, při kterém dáte své oběhové soustavě pořádně zabrat. Vyberte si pohyb, při kterém spálíte hodně kilojoulů. Patří sem rychlá jízda na kole, běhaní, skákání přes švihadlo. Abyste to na svých stehnech poznala, chce to až 60 minut pětkrát týdně, pokud vám nevadí menší postup změn k lepšímu, pak dvakrát až třikrát týdně. 

  • 2. Když chodit, tak do kopce

    ...

    Pokud vám jde nejen o spálené kilojouly, ale také o pevná stehna, určitě mezi své pohybové aktivity zařaďte chůzi do kopce - ať už ve skutečném terénu nebo si zdání chůze do kopce nastavte na běhacím pásu v posilovně. Nejen, že tak spálíte více energie, ale také tím spíše zapojíte svaly, o které vám jde. 

  • 3. Pořádně si stehna procvičte

    Když už jste se zaměřili na stehna, doplňte běhání, chůzi či jízdu na kole protahovacími cviky zaměřenými právě na tyto partie, plus přidejte zadek - to všechno přispěje k tomu, že stehna budou štíhlejší a pevnější. 

    Hubnutí stehen • VIDEO: Adam Balažovič

  • 4. Základem je snídaně

    ...

    Rozhodně nevynechávejte snídani, ani se neodbývejte tím, že byste si dali jen něco malého sladkého do ruky či samotné kafe. Omezte sacharidy včetně těch v cereáliích, přidejte bílkoviny. Hlídejte i množství tuků.

  • 5. Jezte často malé porce

    ...

    Každé dvě až třetí hodiny si dejte něco malého, vaším cílem rozhodně není vlčí hlad, který vás v druhé půlce dne donutí vyjíst lednici. Porce jídla, krom snídaně, oběda a večeře, by nemělz mít více než 600 kilojoulů a i tady plat, že bílkoviny jsou lepšívolbou než sladkosti. Výpočet energetického příjmu najdete ZDE

  • 6. Pište si všechno jídlo i pití

    ...

    Už víte, že neshodíte jen cvičením, ale nedaří se vám od oka odhadnout, jak moc či málo byste měli jíst? Pište si, kolik jste to ho snědli, plánujte si předem, kolik byste si chtěli během dne či týdne dopřát. Nedávno jistá studie ukázala, že ti, kdo si píší, kolik toho snědli alespoň týden či dva, shodí během měsíce až dvakrát více než ti, kdo tak nečiní. Týká se to určitě i hubnutí v oblasti stehen. 

  • 7. Pijte vodu!

    I dostatek vody může zabránit infekcím močových cest.

    Studie, které ukazují vztah mezi tom, kolik člověk vypije bublinkových limonád a tím, jak rychle ho začne trápit celulitida na stehnech, možná nejsou jednoznačné. Ale jedno je jisté. Nic zdravého takové pití není, už kvůli obsahu cukru. Na žízeň je nelepší voda. 

  • 8. Nepodceňujte genetiku

    ...

    Možná přes všechnu snahu štíhlejší stehna mít nemůžete, protože poněkud kypřejší rozměry se u vás v rodě zkrátka dědí. V takovém případě může být řešením - pokud nedáte jinak - například liposukce. Na druhou stranu, ani rozměrnější stehna a boky neznamenají, že je nemůžete cvičením zpevnit a to vše podpořit vhodným jídelníčkem. 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji