Pneumatika, nebo pes: Jaký typ břicha máte vy a jak se ho zbavit? | Jak zhubnout | Blesk.cz

Pneumatika, nebo pes: Jaký typ břicha máte vy a jak se ho zbavit?

  • Máte velké břicho, a to i když se snažíte cvičit? Odhalte, co skutečně stojí za vaším větším břichem!
    Máte velké břicho, a to i když se snažíte cvičit? Odhalte, co skutečně stojí za vaším větším břichem! (Shutterstock.com)
    24. června  2015 
     06:00

    Věčný problém s velkým břichem! Zatímco ruce a nohy vám těžkou hlavu nedělají, s břichem je to horší. A to se přitom nijak nepřejídáte, chodíte do posilovny a zaměřujete se zvlášť na tuto partii. Kouzlo ale tkví v něčem úplně jiném. Musíte nejprve odhalit, jaký typ velkého břicha vás trápí, a podle toho hubnout. My jsme vyšli z typů britského deníku Daily Mail. 

  • Jaký typ bříška máte vy?

    Jaký typ břicha máte vy?
    Z následujících obrázků si vyberte, který typ bříška nejlépe padne právě vám. V následujícím článku se pak dozvíte, co je jeho příčinou a jak se ho co nejlépe zbavit jednou provždy. 
  • Pneumatika

    Vláknina je i v ovoci.
    Majitelky břicha typu pneumatika jsou ty ženy, které žijí převážně sedavým způsobem života a nedovedou si běžný den představit bez alespoň kousku sladkého. Jejich sladký život ale nevyžaduje tvrdý dril v tělocvičně, nýbrž změnu jídelníčku. Podstatné je omezit spotřebu alkoholu. Líh, když to hodně zjednodušíme, je vlastně tekutý cukr. A stejně jako všechny nepotřebné sacharidy, i on se ukládá nejvíce do oblasti břicha. Kromě toho byste měla upustit od konzumace polotovarů, nízkokalorických jídel a bílého pečiva. Naopak dejte dostatek prostoru čerstvým potravinám, jako jsou zelenina, ovoce, sýry, saláty.
  • Stresové břicho

    Za velké břicho může i stres, při kterém tělo vyplavuje více hormonu kortizolu.
    Celý den trávíte v poklusu, stejně jako oběd nebo svačinu. O snídani ani nemluvíme, na tu prostě není čas už vůbec. Kvůli stresu ale lidé často trpí syndromem dráždivého střeva, které se projevuje vypouklým a tvrdým břichem. Tuk je v tomto případě nahromaděný kolem pupíku, což znamená, že tělo produkuje nadměrné množství hormonu kortizolu. Napravení je jednoduché – protože na vině jsou špatná strava a příliš mnoho kávy, poupravte jídelníček a dejte se trochu do klidu. Když tělo přestane vyplavovat takovou míru kortizolu a adrenalinu, nebude ukládat tuky v takové míře. Dopřejte si také dostatek spánku. Protože tělo, když je unavené, potřebuje více energie, tedy jídla.
  • Psík

    Větší bříško může být i z nadměrného posilování břišních svalů.
    Ženy s tímto typem břicha bývají starostlivé maminky nebo ty, které si zoufale budují kariéru. Stává se ale, že tento typ břicha mají i ženy, které si dávají do těla v tělocvičně. Ať už je ale břicho typu psík způsobeno jakýmkoli životním stylem, příčina  je vždy stejná. Nepřiměřená zátěž páteře. Ta totiž nutí břišní svaly tlačit se dopředu. I v tomto případě platí, že úprava jídelníčku přinese své ovoce. Přidejte vlákninu, abyste zlepšila své trávení. Pravděpodobně totiž také trpíte nafouknutým břichem, zácpou nebo jinými zažívacími potížemi.
  • Mateřské břicho

    Ženy po porodu stále zápasí s kily navíc a břicho je tou nejnenáviděnější partií. Organismus si ale po porodu potřebuje oddychnout, proto je chybou, když některé maminky utíkají do posilovny už tři měsíce po porodu. Raději choďte na dlouhé procházky s kočárkem a upravte jídelníček. Skvělé je užívání rybího tuku, a to každý den před jídlem. Pokud se tento zvyk stane součástí vašeho života, bude to prospěšné i pro vaše zdraví. Kromě toho si louskejte ořechy, používejte olivový olej a olivy. Ty totiž pomáhají spalovat zlé tuky a efektivně vstřebávat vitaminy do těla.
  • Nafouklé břicho

    Celozrnné pečivo je pro organismus zdravější.
    Pokud vás pravidelně trápí večer nafouknuté břicho, tak máte pravděpodobně problémy se žaludkem. Jde o to, že některé potraviny jsou v těle tráveny mnohem déle, nebo dokonce vůbec strávit nejdou. V některých případech může jít o alergii. Pokud je to chronické a máte pocit nafouklého břicha neustále, a ne jen po určitých druzích jídla, může to být nevyváženým jídelníčkem. Zkuste si několik dnů zapisovat pečlivě to, co během celého dne sníte, a pozorujte své pocity, kdy je vaše břicho nafouklé více a kdy méně. Podle toho se snažte z jídelníčku dané potraviny vyřadit nebo je alespoň omezit. Často může být na vině i vláknina. Tu sice potřebujeme, ale pouze v určité míře. Tělo ji totiž neumí strávit, a tak pokud to s ní přeženeme, zaplácne nás a způsobí to, že si budeme připadat jak Pučmeloud. Dalšími častými viníky mohou být i fruktóza z ovoce a lepek.

    Převzato z http://prezenu.noviny.sk/.

/
Autor: maš

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji