Ploché bříško za 3 dny? Stačí změnit jídelníček! | Pro ženy | Blesk.cz

Ploché bříško za 3 dny? Stačí změnit jídelníček!

6. listopadu 2013 | 11:55

Mít bříško ploché jako přistávací dráha, to je sen nejedné z nás. Málokterá, přestože je štíhlá, se jím ale může pyšnit. Svému snu se můžete přiblížit správnou životosprávou, stačí si osvojit pár dietních tipů.

Nebuďte „nadmuté kozy“

Nic není zadarmo, a tak ani ploché bříško nezískáte lusknutím prstu. Hlavní podíl na vašem vyklenutém "pupku" má špatná strava způsobující nadýmání a plynnatost. A tak pokud chcete vypadat jako modelka, budete muset obětovat část svého jídelníčku, vyhnout se nadýmavým a špatně stravitelným potravinám, které zahleňují organismus a tím vytvářejí velké množství plynů.

Na dlouhé hranolky si letos můžete nechat zajít chuť
Mezi takové potraviny patří:
- Mléko, mléčné výrobky a plísňové sýry
- Smažená jídla, polotovary, těstoviny a také pizza
- Fazole a kukuřice
- Čerstvé pečivo
- Cukr, alkohol, slazené perlivé nápoje, cukrovinky
- Žvýkačky

Naopak do svého jídelníčku byste měli zařadit bylinkové čaje, ryby a bílé maso, rýži a také olivový olej. Skvělou přísadou, která podporuje správné trávení, jsou bylinky. Mezi ně patří kopr, anýz, máta, meduňka nebo koriandr.

Nenechte si kazit léto nafouklým bříškem.
Hlavní je jíst pomalu

Největším „zabijákem“ plochého břicha je kupodivu vzduch, který polykáme společně s jídlem. Jíte-li příliš rychle, dostává se do vašeho žaludku tolik vzduchu, že se pak cítíte jako balón. Řešením, jak naopak svoje břicho splasknout, je jíst malá sousta a důkladně je rozžvýkat. Menší kousky tělo lépe stráví. Díky tomu se vyhnete nepříjemné plynatosti.

Pitný režim to zařídí

Nedostatečný přísun tekutin způsobuje nejen dehydrataci organismu, ale také zhoršené trávení a plynatost, se kterými souvisí to, že člověk vypadá, jako by měl co nevidět porodit. Důležité proto je, pít dostatečné množství čisté vody nebo bylinných čajů.

S plochým bříškem vám pomohou zdravé a dobře stravitelné potraviny.
Pomozte si k vysněnému břichu

Nejen strava přispívá k tomu, aby vaše bříško bylo krásně ploché.

Posilujte břišní stěnu: Je to tak, bez práce nejsou nejen koláče, ale ani ploché břicho. Pro jeho vysněný tvar budete muset s jeho posilováním. Posílit břišní stěnu se dá nejen v posilovně, ale také jednoduchým efektivním cvičením, které můžete provádět kdykoli a kdekoli. Stačí, když budete zatínat a povolovat břišní svalstvo.

Choďte vzpřímeně: Už samotným držením těla můžete přispět k tomu, že vaše bříško bude vypadat hubenější. Postačí vám k tomu držet záda narovnaná, ramena zatlačená mírně dozadu a dolů a hlavně zpevněné břišní svaly.

Komerční sděleni:

Chcete odstranit tuky v pase a ještě rehabilitovat celé tělo?