Spalte až 30 kilogramů tuku za rok! Běhejte, promyšleně jezte a zhubnete!

19. srpna  2017 
 06:00

Že to není možné? Ale je! Podle autorů knihy Běhej a hubni Jeffa a Barbary Gallowayových jen stačí být aktivnější a dostat pod kontrolu příjem jídla. Jak to udělat, to se dozvíte právě v knize, kterou vydala Grada. Rychle se naučíte, jak spalovat tuky a nenabrat je zase zpátky!

Metody popsané v této knize pomohly zhubnout nejrůznějším ženám o pět, deset, ale i pětadvacet kilogramů – a hlavně je nenabrat zase zpátky. Nemusíte se stát členkou nějakého oddílu, najímat si osobního trenéra ani se zapsat do kurzů hubnutí. Nebudete potřebovat drahé potraviny, abyste si připravila kvalitní a dietní jídlo. Plán popsaný v knize má tři části.

Během a hubni

Promyšlené stravování: ve třetí kapitole se dozvíte o jídlech, která se dají snadno připravit a která není problém sehnat. Naučíte se, jak nastavit svůj denní stravovací plán tak, abyste měla kontrolu nad vyváženým poměrem kalorií, vitaminů, minerálů a dalších výživných látek, které potřebujete.

V druhé části se naučíte, jak „vystavět pec" na spalování tuků, a tou jsou běh nebo chůze. Když budete chůzi či běh postupně prodlužovat, vytrénujete si spoustu svalových buněk pro spalování většího množství tuků, a to nejen při cvičení. Jakmile si na to buňky zvyknou, budou spalovat více tuků.

Třetí část: Více kroků každý den. Kupte si krokoměr a zvyšujte počet kroků, které za den nachodíte. Když se během dne věnujete běžným aktivitám, využijte „mrtvý čas“, kdy jen sedíte, a zařaďte do něj bloky pěti- až desetiminutové chůze. Kroky, které uděláte navíc (v blocích po 500 až 2000 krocích), vám nezvýší chuť k jídlu, ale budete naopak spalovat tuky po celý den.

Kniha vám nabídne cvičební plán, který dobře zapadne do vašeho denního programu a životního stylu. Ve 4. kapitole například najdete tréninkový program pro spalování tuků přesně rozvržený pro jednotlivé dny v týdnu. V dalších kapitolách se naučíte, jak si řídit svůj kalorický rozpočet, jak zvládat návštěvy restaurací a jak si vytvořit stravovací plán. Mimo jiné zde najdete spoustu zajímavých receptů a také tipy, co jíst před cvičením a po něm.

Tip na recept na večeři

Gazpacho (studená zeleninová polévka)

1 stroužek česneku, 1 stonek celeru, ½ malé cibule, ½ malé zelené papriky, 3 velká oloupaná rajčata, 1 střední oloupaná okurka, 1 až 1 a ½ šálku rajčatového nebo zeleninového džusu, 3 lžičky vinného octa, 1 lžička olivového oleje, 1 a půl lžičky soli, ½ lžičky sušené bazalky, ½ lžičky pepře, špetka tabaska. Všechny ingredience vložte (v uvedeném pořadí) do mixéru nebo robotu. Mixujte při vysoké rychlosti, dokud nedosáhnete požadované konzistence. Dejte vychladit.

 

Jaké potraviny vám pomohou k hubnutí? Podívejte se na VIDEO:

360p 240p
Deset superpotravin, které vám pomohou při hubnutí. • VIDEO: 
 

Autor: aši

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji