Cvičení pro gaučové povaleče: Jak na pohovce posilovat prsní svaly?

  • 720p480p360p240p

    Cvičení pro gaučové povaleče: Jak na pohovce posilovat prsní svaly?

    21. dubna  2017 
     06:00

    To by byl ráj na zemi, kdybychom se mohli válet na gauči, a přitom posilovat, co? Tak jednoduché to nebude, nicméně pro ty největší povaleče přinášíme sérii cvičení, které zvládnou, aniž by se u toho museli přetrhnout. 

  • Posilování horní poloviny těla

    720p 480p 360p 240p
    Cvičení pro gaučové povaleče: Jak na pohovce posilovat prsní svaly? • VIDEO: 

    Jestliže chcete zpevnit postavu a o něco zhubnout, ale vstát z gauče a začít něco dělat je pro vás nadlidský výkon, máme pro vás alternativu. S trenérkou Radkou Vandasovou jsme pro vás připravili cviky, u kterých se nebudete muset příliš hnout. Tentokrát jsme se zaměřili na horní polovinu těla a jednu z našich nejoblíbenějších a často i nejobávanějších ženských partií, a to prsa. 

  • Kliky

    Nakloněný klik

    Rozhodně nesmíte vynechat kliky. Pokud je budete dělat opřená o gauč, bude to pro vás i trochu jednodušší, než kdybyste je dělala ze země. Opřete se rukama o gauč, nohy mějte natažené, zpevněte střed těla a pomalu klesejte dolů. Jděte tak hluboko, jak vám to síla povolí. To platí i pro opakování. Nesnažte se ztrhnout, dělejte kliky tak dlouho, dokud budete držet techniku správně. 

  • Tricepsové kliky

    Tricepsový klik
    Tricepsový klik
    Autor: reprofoto

    Kromě klasických kliků se na gauči dají také dělat perfektní tricepsové kliky. Posaďte se těsně před sedačku, ruce mějte opřené o gauč. Pokrčujte lokty a tlačte je za tělo. Klesejte dolů a po celou dobu kopírujte zády sedačku. Opět držte rovná záda a jděte tak nízko, jak vám to tělo dovolí.

  • Posilování zádových svalů

    Cviky na záda.

    Na závěr si dáme ještě jeden cvik na záda. Klekněte si na kolena, bokem ke gauči. Rukou, kterou máte u něj, se o něj opřete a druhou si strčte pod triko na krku. Loktem se pak ohýbejte směrem ke stropu a směrem k druhému lokti. Rotujte v hrudníku a pracujte  s lopatkou. Směrem nahoru vydechujte,  dolů se nadechujte.

  • Stehna a hýždě

    Třeba i běhání může na začátku hubnutí škodit.

    Tyto cviky byste měla provozovat alespoň třikrát týdně. K tomu přidejte ještě kardio cvičení a garantujeme, že do léta máte pět kilo dole! V příštím dílu se můžete těšit na posilování hýždí a stehen. Pro připomenutí se podívejte na první díl, kterým byly cviky na rozehřátí. 

    720p 480p 360p 240p
    Cvičení pro gaučové povaleče: Nemusíte z něj ani vstát! • VIDEO: 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji