„Česká olympijská nadace podporuje děti ze sociálně znevýhodněných rodin, které by jinak musely se sportem z důvodu nedostatku financí skončit. Velmi si vážíme tohoto příspěvku, který pomůže pokrýt mnoho členských poplatků, vybavení nebo nákladů na soustředění dětem, které sport baví, potkávají se díky němu se svými kamarády, a sport tak představuje významný prvek v jejich dětském světě,“ říká Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.
Na účely sportu dětí zamířilo 1 % z ceny každého prodaného produktu P&G v drogeriích Rossmann, a to od 26. 4. do 23. 5. Neven Kružljak, marketingový ředitel Procter & Gamble, dodává: „Děkujeme všem, kteří si uvědomili společenskou hodnotu tohoto projektu a přispěli k němu zakoupením našich výrobků. Jsme velmi rádi, že díky společnému úsilí České olympijské nadace, společnosti Rossmann a P&G bude mít nyní více dětí snadnější přístup ke sportu, což by mělo mít pozitivní dopad na jejich fyzický a duševní rozvoj.“