Umělecká skupina MSCHF si ráda utahuje z konzumu a luxusu a tentokrát si vystřelila z trendu stále se zmenšujících dámských luxusních kabelek, do kterých se vůbec nic nevejde, a jejichž využití je tak naprosto k ničemu. "Máte velké kabelky, normální kabelky a malé kabelky, ale my máme poslední slovo, co se miniaturizace kabelek týče,“ uvádí MSCHF na Instagramu. "S tím, jak se kdysi funkční předmět jako kabelka stává menším a menším, jeho status se stává postupně větší a větší abstrakcí, až je z něj jen nosič značky,“ dodává skupina.
VIDEO: Kabelky první dámy Evy Pavlové: Která je nej a kde jde o krok stranou?
Microscopic Bag, jak skupina svou kabelku nazvala, byla vyrobena speciální technologií 3D tisku. Měří 0,657 mm na výšku, 0,222 mm do hloubky a 0,7 mm na šířku. Předlohou byla kabelka OnTheGo značky Vuitton, která je oblíbená pro svůj jednoduchý obdélníkový tvar a výrazné logo. Originál se prodává v přepočtu za 67 až 93 tisíc korun. Na on-line aukci, která proběhla 19. června, se její miniaturní verze prodala za 1,4 milionu korun. Kabelka byla prodána na on-line aukci aukčního domu Joopiter, který založil americký hudebník, hudební producent a designér Pharrell Williams, který je zároveň kreativním ředitelem značky Louis Vuitton pro pánskou divizi.
Díky neonové zelené barvě je možné kabelku zaznamenat na špičce lidského prstu, aby však bylo možné si ji pořádně prohlédnout, je potřeba použít mikroskop s digitálním displejem. Ten byl také součástí aukce, a tak si nový majitel Microscopic Bag může svůj klenot pořádně prohlédnout. Mikrokabelka není prvním kontroverzním počinem umělecké skupiny MSCHF. Na kontě mají již kolínskou s vůní technického maziva WD-40, falešné kresby Andyho Warhola, tenisky se svěcenou vodou v podrážkách nebo obří červené gumáky.
Elegantní kabelku za výhodnou cenu pořídíte na našem internetovém srovnávači Zboží Dáma.