Nový trend na TikToku se udává pod hashtagem – neboli označením – „cheapest thing“ (nejlevnější věc). Má na svém kontě necelých 140 000 zobrazení. Přičemž některá videa s touto výzvou se pohybují v daleko větších počtech zhlédnutí – dosahujících i řádu milionů. Není divu, že nejlevnější kousky luxusních značek silně rezonují publikem nejen mladší populace.
Tip na video: Maurizio Gucci
Protože dlouhé roky by nás ani nenapadlo se pídit po těch nejdostupnějších cenách, tak najednou je takové video jakýmsi zlomovým bodem, uvědoměním si, že i já mohu být spotřebitelem přepychu. Najednou nejsou tyto posh značky nedotknutelné, nedosažitelné svou cenou. K přitažlivosti těchto videí přispívá i jejich způsob podání – prostřednictvím tzv. unboxingu (rozbalování balíčků), který vám poskytne samotný zážitek z luxusního zabalení produktu. Bez ohledu na to, co se uvnitř ukrývá...
A které levné kousky ulovily mladé tiktokerky? Převážně se jedná o kosmetiku, designové nádobí nebo klíčenky od značek Prada, Chanel nebo Tiffany & Co.
My jsme pro vás připravily nejdostupnější verze a můžete se těšit na drápky nalakované od Chanelu, cestovní estetický zážitek od Louis Vuitton nebo na dotek jemného potěšení od Hermès. Těmito maličkostmi můžete udělat radost třeba svým maminkám, kterým obzvláště patří dnešní den.