Dvě kila dolů za měsíc! Stačí 3 triky, kterými změníte návyky u večeře | Jak zhubnout | Blesk.cz

Dvě kila dolů za měsíc! Stačí 3 triky, kterými změníte návyky u večeře

  • ...
    ... (Shutterstock)
    29. října  2016 
     06:00

    Možná to znáte taky. Jíte zdravě, kontrolujete si kalorie, složení potravin, berete si s sebou do práce krabičky s obědem a svačinou, a stejně vám jsou ty vaše kalhoty pořád těsné. Stejně jako Jenny Sugar, která pořád nemohla zhubnout. Teprve když změnila tři návyky u večeře, podařilo se jí to! Jak to udělala?

  • Můžete sníst jen to, co máte na talíři

    ...

    Většina mých jídel byla zdravá, problém byl v tom, že když jsem si něco uvařila, jedla jsem, dokud jsem to všechno nesnědla. Přece to nevyhodím do koše! Každý večer jsem navíc dojídala zbytky kůrky z pizzy pro děti nebo nudle, takže není divu, že se vše za chvíli projevilo na mém břiše. To jsem musela zastavit. Jakmile jsem tedy dovařila večeři, odebrala jsem si pro sebe svou přesně stanovenou porci, pokud jsem toho uvařila více, dala jsem to do ledničky, abych to neviděla. Co nevidím, to mě nepokouší. Za týden byl tenhle nový zvyk jednodušší, já se cítila lehčí a energičtější.

  • Sýr se k večeři nejí!

    ...

    Jako vegetariánka jsem jedla spoustu mléka a mléčných výrobků. Sýr byl součástí každé večeře, kterou jsem uvařila. Ať už jsem vařila zdravou pizzu, domácí hamburgery nebo quesadillas, ve všem byl sýr. Takže když jsem se rozhodla, že nebudu jíst mléčné výrobky včetně sýrů, přinutilo mě to vymýšlet takové večeře, které budou plné bílkovin, například s rýží, fazolemi, také sem patří polévky, saláty. To najednou zvýšilo příjem vlákniny v mých večeřích, takže jsem se cítila plná a spokojená. Žádný sýr, to znamenalo méně kalorické večeře, a to se velmi rychle projevilo na mé váze.

  • Večeře, a dost! Maximálně trochu ovoce

    ...

    Z nějakého důvodu jsem nemohla přestat jíst ani tehdy, když jsem snědla svou večeři. Vždycky jsem si musela dát ještě nějaký malý dezert. Trošku misky sójové zmrzliny s plátky banánů nebo nějakou čokoládu s mandlemi – to představovalo mé oblíbence pro čas po každé večeři. Takže i tady jsem musela udělat změnu. Začala jsem si dávat na talířek porci čerstvého ovoce k večeři, takže po avokádovém salátu s rajčaty a restovaným tofu nebo černých fazolích jsem místo zmrzliny pojídala meloun, jahody nebo hroznové víno. Uspokojila jsem tak své chutě na sladké a byla jsem spokojená. Jakmile jsem vyhodila zbytky, kuchyni jsem zavřela.

     

     

     

     

/
Autor: aši
Klíčová slova:

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji