Ze života dietářek: Tipy čtenářek, jak shodit kila | Pro ženy | Blesk.cz

Ze života dietářek: Tipy čtenářek, jak shodit kila

15. listopadu 2011 | 06:00

Jak jsi dokázala zhubnout? loudíme ze známých a kamarádek tajné „recepty“ pro boj s tukovými polštářky. Zjistila jsem pár tipů od našich čtenářek a zeptala se štíhlých žen ze svého okolí.

Jak se jim podařilo zhubnout?

Daniela (37), obchodní zástupce:

„Začala jsem tím, že jsem se konečně naučila pít. Najednou jsem měla dost energie a cítila jsem se líp. To mě motivovalo k tomu, začít ještě hlídat rytmus jídla. Zhubla jsem pět kilo, hurá!"

Anna (41), grafička:

„Každý rok držím dietu, kdy mám stimulované akupunkturní body na uchu, a mám navíc doporučený dost drsný jídelníček. Pět kilo jde dolů v pohodě, jedno dvě pak přiberu, ale zbytek držím více než sedm měsíců.“

Jarka (52), prodavačka:

„Hodně mi pomohla jarní očistná kúra, kterou jsem držela opravdu pečlivě a pod dohledem odborníka. Zhubla jsem tři kila a od té doby jsem nepřibrala. Příští rok si to zopakuji.“

Jarmila (45), manažerka:

„Hodně mi pomohl osobní trenér. Bez něj bych to asi nezvládla. Povzbuzoval mě, zároveň byl přísný a nekompromisní. Zhubla jsem 10 kilogramů a stále s ním jednou za měsíc konzultuji, potřebuji pomoc, jinak sklouznu zase na svou původní váhu.“

Květa (58), mzdová účetní:

„Zachránila mě krabičková dieta, kterou jsem si zaplatila na tři měsíce. Po dlouhých útrpných dietách jsem věděla, že sama svou nadváhu nezvládnu. Rozhodla jsem se, ušetřila jsem peníze a investovala je do sebe. Rozhodně nelituji.“

Doporučujeme!

Expreska + STOB
Síť fitness studií pro ženy Expreska spolupracuje se STOB (Stop obezitě) a od 4. října začínají společné kurzy snižování nadváhy určené chronickým dietářkám a ženám, které vůbec nevědí, jak na to. Více najdete na www.expreska.cz a www.stob.cz.

A jak si postavu udržují štíhlé ženy?

Iveta (43), inzertní poradkyně: „Odmalička sportuji a láska ke sportu mi drží štíhlou linii. Hodně cvičím, takže nemusím řešit jídlo. Díky rodičům za to, že mě vedli k pohybu.“


Eva (33):
„Snídám mističku ovesných vloček se zeleným čajem, dám si vydatný oběd, někdy salát, jindy maso, hranolky a tatarku. Odpoledne i večer občas mlsám, ale snažím se hlavně nepřejídat. Léta to tak funguje.
- Když potřebuji trochu ubrat v pase, odpustím si večeři. Štíhlá linie je u mě spojená s psychickou pohodou.“

Linda (30): „Moc nedržím životosprávu, nesnídám, většinou neobědvám a večer si dám, na co mám chuť. Většinou se odbudu studenou kuchyní, ale klidně si orestuji zeleninu, udělám si brambory s omáčkou, doma mi nechybějí slané pamlsky. Jídlo ale není středobodem mého života.
- Nikdy nejdu do lednice jen proto, že se nudím. Na diety nemám vytrvalost.“

Eva (28): „Nepiju sladké limonády, nesladím, když potřebuji zhubnout, vynechám pečivo a sladké a jde to rychle dolů. Snídám, jinak jím nárazově.
- Vím, že zhubnu, když jím pětkrát denně. Jako malá jsem vyhazovala svačiny, myslím ale, že štíhlost mám v genech.“

Lenka (41):
„Jídlo pro mě není důležité. Když mám stres, hned jdou kila dolů. A k nervům nemám nikdy daleko. Ráda vařím, ale vybraně, jediným mým hříchem je občas sladké mléko Jesenka, které spořádám ‚na posezení‘.“

Autor: Olga Poucheová, Kbak