Pohodová dieta: 3 kila dolů za týden a bez hladovění! | Pro ženy | Blesk.cz

Pohodová dieta: 3 kila dolů za týden a bez hladovění!

19. října 2011 | 06:00

Konečně je tu způsob, jak hubnout bez odepíráni si oblíbených těstovin! S touto dietou vám nehrozí kručení v břiše a kila budou ubývat jedna radost.

Co bychom dali za to, kdyby existoval způsob, jak shodit přebytečné kilogramy bez odříkání. Máme pro vás skvělou zprávu: našli jsme dietu, s níž nejen zaručeně zhubnete, ale ještě vám zlepší náladu oblíbeným jídlem.

Důležité je tentokrát nejen to, kolik jíme, ale i kdy a co sníme. Kdo chce úspěšně zhubnout a být v pohodě, měl by do svého jídelníčku zařadit těstovinová jídla a pestrou zeleninovou přílohu.

Těstoviny totiž tělu dodávají důležité množství energie, podporují využití vitamínů B a životně důležitých minerálních látek, které právě pomáhají tělu shazovat přebytečné kilogramy. Samozřejmě, s těmi správnými doplňky.

Máme pro vás proto návod na skvělou rajčatovou omáčku, která může mít mnoho obměn a tak nikdy nebude chutnat stejně. Například i se zdrojem extra dávky vitamínu C – osvědčeného ničitele tuků. To je nejideálnějším prostředkem na formování postavy. Tak neváhejte a začněte.

Snídaně

Ráno si dopřejte vydatné, ale kaloricky lehké snídaně. Jen tak můžete nastartovat látkovou přeměnu a spalování tuků.

Doporučujeme:

* ovocné müsli bez cukru s jogurtem nebo kefírem
* jeden až dva plátky celozrnného chleba s trochou nízkotučného tvarohu, buď s džemem nebo bylinkami

K tomu ředěnou neslazenou ovocnou šťávu (1:3 ve prospěch vody) a kávu nebo čaj. Zbytek tekutin doplňte minerální vodou (2 litry denně).

Oběd a večeře

Doporučujeme:
* těstoviny s omáčkou dochucenou z výběru doporučených surovin
* velký míchaný salát s drůbežím masem dle vlastního výběru (kuře, krůta, kachna…), s rybou nebo se sýrem
* krémovou polévku uvařenou ze zeleninového nebo bramborového vývaru (rozmixujte ponorným mixérem)

Mezi hlavními jídly si dejte malou svačinku např. v podobě jednoho kousku ovoce, nějaké zeleniny, či malý jogurt.

Základní recept na těstoviny s rajčatovou omáčkou

Uvaříme 500 g těstovin (na 5 porcí). Oloupeme 1 cibuli a stroužek česneku, najemno nasekáme a necháme zesklovatět na 1 pol. lžíci rozpáleného olivového oleje. Přidáme 350 ml konzervu oloupaných a nasekaných rajčat. Potom dochutíme solí, pepřem, 1 pol. lžící krystalového cukru a vše prohřejeme. Podáváme s uvařenými těstovinami a 30 g na hoblinky nastrouhaného parmazánu.

 

Nej přídavky:
* Brokolice – obsahuje kalcium, důležité při látkové přeměně
* Lilek – odvodňuje
* Cuketa – podporuje trávení
* Krevety – odbourávají tukové polštářky
* Kukuřice – brzdí pocit hladu, tiší touhu po sladkostech
* Olivy – zásobují významnými mastnými kyselinami
* Zázvor – skvělý pro látkovou přeměnu
* Pomeranč – obsahuje vlákniny, které formují naši postavu
* Paprika a chilli – obsahují vitamín C, který napomáhá spalování tuků

Spalovače tuků k chutné obměně omáčky

* Grilovaná kuřecí nebo krůtí prsa dodají omáčce bílkoviny, které posílí svalstvo a pomohou při odbourávání tuků.

* Tuňák (buď čerstvě grilovaný jako příloha, nebo konzervovaný v celku ve vlastní šťávě) je cenná bílkovinná bomba, která promění velké i malé tukové rezervy na energii.

* Dušená paprika a chilli papričky spolu s česnekem vybičuje omáčku s extra dávkou tukobijce, vitamínu C.

* Česnek s podušenou mrkví zvyšuje balastní látky v omáčce, které se postarají o pocit sytosti.

* Středomořská zelenina jako cuketa či lilek propůjčí omáčce speciální vůni a doplní ji o balastní a minerální látky.

* Trocha nasekaných oliv doplní cenné nenasycené mastné kyseliny, které nastartují spalování přebytečných tukových polštářků.

* Krevety a mušle jsou nízkotučné, obsahují bílkoviny, které nás výborně zasytí.

* Přimícháním pomerančové kůry dodáte omáčce vitamin C, který podporuje spalování tuku.

* Najemno nastrouhaný nebo nasekaný zázvor zesiluje účinek všech výše uvedených přísad a dodává omáčce asijskou pikantní příchuť.

Sacharidová dieta: Zhubnout můžete i s přílohami

Autor: lesk.sk, Kbak