5 opravdu kalorických potravin, které ale musíte jíst, abyste zhubli!

  • 21. června  2017 
     06:00

    Snažíte se zhubnout, a tak sledujete každou kalorii, kterou máte sníst? To je sice dobře, ale jsou i jídla, která mají hodně kalorií, ale která byste přesto neměli z jídelníčku vyřadit, i když bojujete s váhou. Jsou totiž zdravá a hubnutí vám mohou ulehčit. Prozradíme vám, která to jsou.

  • Avokádo

    Nejmodernější ovoce poslední doby. Nemá příliš sacharidů, zato hodně tuku. Ale také 20 vitaminů a zhruba 9 gramů vlákniny v jednom kusu. Navíc obsahuje spoustu draslíku, který působí i proti nadýmání, a nenasycené mastné kyseliny. Ty spolu s vlákninou udržují dlouhodobý pocit sytosti po celý den. Dobrý způsob, jak zařadit avokádo do svého jídelníčku, je podávat ho na celozrnném toustu k snídani nebo spolu s míchanými vajíčky v dopoledních hodinách.

    Chcete vědět, které potraviny vám pomohou vytvarovat pekáč buchet na břiše? Podívejte se na naše video:

    720p 480p 360p 240p
     • VIDEO: 

  • Žloutky

    Pokud jíte z vajec jen bílky, abyste ušetřili kalorie, na jednu stranu dobře děláte. Bílky jsou opravdu o dost dietnější. Na druhou stranu ale žloutky obsahují tolik důležitých minerálů a vitaminů, že byste se jich vzdávat neměli. Jsou to například vitamin A, vitamin B, K2 a cholin. Ty pomáhají podpořit metabolismus a funkci štítné žlázy, takže jsou pro hubnutí nezbytné. Klidně si proto dejte vajíčko celé.

  • Ořechy

    Ořechy jsou skvělou volbou, pokud se snažíte zhubnout. Stačí vám hrst a budete se cítit zasycení. Obsahují nenasycené mastné kyseliny, bílkoviny a vlákninu, takže nebudete mít brzy hlad. Co se týče kalorií, nejlepší jsou mandle a pistácie, které jich mají nejméně. U loupání pistácií se navíc skvěle zabavíte a budete je jíst pomaleji, což také není na škodu.

    Další dvě potraviny, které potřebujete k tomu, abyste zhubli, i když mají hodně kalorií, najdete na mojezdravi.cz

/
Autor: redakce Moje zdraví

Diskuse ke článku

.