Nohy jako hvězdy přehlídkových mol? Vyzkoušejte toto jednoduché cvičení!

  • Chcete mít krásné nohy? Pak vyzkoušejte třeba angličáky nebo chození do schodů!
    25. září  2015 
     06:00

    Léto je sice za námi, ale to ještě neznamená, že se teď smíříte se svými nohami a na půl roku se schováte do dlouhých kalhot. V zimě můžete nechat vyniknout krásným křivkám, ať už v nejrůznějších sukních nebo leginách. Vezměte to komplexně a zpevněte při tom i zadek. Uvidíte, když už nic jiného, na jaře vám to přijde vhod. 

  • Trénink po anglicku

    480p 360p 240p
    Pokud chcete komplexně posílit spodní partie, přidejte do svého cvičení angličáky. • VIDEO: 
    Angličáky nejsou jen malé modely autíček, na které ani dospělí muži nedají dopustit. Je to také skvělé cvičení, které je zaměřené na komplexní posilování dolních končetin, svalstva paží, trupu a břicha. Jedná se o poměrně fyzicky náročný cvik, který má však při pravidelném cvičení vysoký účinek na celkovou kondici, sílu a svalovou vytrvalost. My jsme pro vás vytvořili ještě drobné modifikace tohoto cviku.

    Vytvořeno ve spolupráci s Fitness-trenink-doma.cz - portál s osobními trenéry do domu v České republice.

  • Do kopce!

    Ať už jste zvyklí běhat nebo chodit v posilovně na pásu nebo raději volíte prostředí přírody, dopřejte si pořádného sklonu! Ať už půjdete do kopce, do schodů anebo si zvýšíte sklon na běhacím pásu, vaše tělo začne pracovat o něco intenzivněji. Navíc při tom zapojíte ty správné svaly, které bývají opomíjené, ať už to jsou hýžďové nebo zadní stehenní.  
  • Pozor na přílišné posilování

    Jízda na kole je zábava.
    Jestli ale chcete docílit krásných nohou, dejte si pozor, abyste to nepřeháněli s posilováním této partie. Mohli byste totiž docílit toho, že vaše stehna nabudou ještě větších rozměrů, než doposud. Sice to budou samé svaly, ale hlavní je výsledný efekt, že? Například jízda na kole je super, ale dejte si pozor, abyste to s ní nepřehnali. Raději si dejte volnější tempo a pořádně do toho šlápněte, ať se dostanete do správné tepové frekvence, kdy budete spalovat.
  • Nastartujte si metabolismus

    Posnídejte ovesnou kaši s ovocem, ideálně borůvkami.
    Namísto přehnaného nakládání si více, než dokážou vaše nohy snést, se raději postarejte o to, aby byl váš metabolismus správně nastartovaný, a mohl tak během celého dne spalovat tuky včetně těch na nohou. Základem je snídaně, nejlépe v podobě cereálií, vlákniny, která vám dodá energii na celé dopoledne a navíc vás zasytí. Zapomeňte na bílé pečivo, jednoduché cukry nebo slazené cereálie, které by váš metabolismus akorát rozhodily. Během dne pravidelně jezte. 
  • Pijte vodu!

    Jeden citron denně vám pomůže překonat zimu bez nemocí a navíc podporuje detoxikaci  střev.
    Voda - základ hubnutí! O tom, že je to mnohem lepší pití než různé slazené limonády a džusy, je snad zbytečné mluvit. Ale voda navíc může pomoct snížit váš objem. Pokud jí máte nedostatek, vaše tělo začne zadržovat o to více tekutin, což se může projevit kily navíc. "S vodou je to stejné jako s energií. Pokud jí máte nedostatek, začne si tělo uchovávat tuky na horší časy. A když nemá dostatek vody, také si ji v těle uchová, kdyby bylo hůř," vysvětluje Dita Pichlerová z OB Kliniky. A protože přitažlivost zemská funguje i v tomto případě, nejvíce se vám pravděpodobně usadí v nohou. 

/

Diskuse ke článku

.