Úterý 15. října 2024
Svátek slaví Tereza, zítra Havel
Oblačno 12°C

Lékárna.cz ručí za rady svých lékárníků. Když nepomohou, vrátí peníze

17. října 2022 | 00:00
Prezentace klienta |

Už vám někdy v lékárně vrátili peníze, když doporučený léčivý přípravek „nezabral“, když jste se necítili lépe ani po několika dnech, kdy už z platíčka léků zbyl jen ten poslední? Největší lékárna na českém internetu Lékárna.cz se za rady svých lékárníků pacientům zaručuje.

Garance dobré rady je unikátní odborná lékárenská služba zákazníkům a hlavně pacientům. Tým lékárníků se každému žadateli o radu věnuje tak, jak potřebuje. Využívají pacienti rady šité přímo pro jejich uzdravení? O tom jsme mluvili se zakladatelem Lékárna.cz PharmDr. Vladimírem Finsterlem.

„Pro lékárnickou radu si volá nebo píše v průměru tak 1500 lidí za měsíc. A my poradíme ochotně a zdarma každému, kdo se zajímá o svoje zdraví. Poradíme maminkám, ať už chtějí klasickou, šetrnou nebo přírodní léčbu pro svoje dítě, seniorům, kteří se potřebují ujistit, že vybrané doplňky stravy budou fungovat s jejich léky. Ženám s problémy při kojení, s menstruací i v menopauze, mužům s prostatou i trávením. Na míru sestavíme preventivní opatření, léčbu včetně režimu i čím problém doléčit. Poradíme s čímkoli, vybíráme z naší obrovské nabídky léčivých přípravků, vitamínů, doplňků stravy, zdravých potravin atd. A protože v rámci Garance dobré rady zatím nikdo nežádal vrátit peníze, rady našich lékárníků evidentně fungují. To je i cílem: poradit lidem se zdravotními potížemi tak dobře, aby se uzdravili.“

Jedinečný projekt, který nesměřuje k vyšším prodejům, ale výhradně ke spokojenosti a zdraví pacienta.

„Jsem profesí lékárník, provozuji lékárnu a záleží mi na tom, aby lidé byli zdraví. To, co k tomu potřebují, si u nás na Lékárna.cz můžou běžně koupit, vybrat, co jim vyhovuje a doručíme jim to až domů. Ale když něco řeší, necítí se dobře, mají zdravotní obtíže a potřebují se poradit, jsme tady pro ně taky, dokonce 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. A pacienti nemusí ani nikam chodit, stát ve frontě s jinými nemocnými – my přijdeme za nimi prostřednictvím technologií až domů, vyslechneme je, zhodnotíme stav a doporučíme to nejlepší, ať už to je to lék, nebo režimové opatření týkající se například stravy, pohybu, způsobu užívání atd.“

Jak Garance dobré rady funguje?

„Naši lékárníci poskytnou odborné rady pacientovi na míru jeho obtížím, doporučí vhodné humánní léčivé přípravky nebo zdravotní prostředky (vyjma homeopatik), pokud je pacient pro zlepšení svého stavu potřebuje. Garanci za radu nesou, když si je pacient do 24 hodin na Lékárna.cz koupí a začne užívat. Pokud se jeho zdravotní stav při správném užívání dle rady lékárníka nezlepší, může do 30 dnů uplatnit garanci, tj. žádat vrácení své platby za doporučené přípravky. Lékárník, který při využití garance vyhodnotí zpětnou vazbu od pacienta, může také zvážit, zda přidá další doporučení, nebo ho pošle k lékaři. Uplatnit garanci znamená vrácení peněz v případě, že se pacient léčil správně, tedy podle rad, které poskytnul lékárník při první konzultaci. Zpětná vazba od pacienta je pro lékárníka ale také signál, zda radí pacientovi srozumitelně, případně i jako námět pro inovace léčivých přípravků.“

Lékárna.cz je největší lékárna na českém internetu a patří do TOP 3 českých lékáren. Její Garance dobrých rad je unikátní služba lékárníků v Lékárna.cz, nepodporuje zbytečnou spotřebu léčivých přípravků, snaží se vést nemocného i k režimovým opatřením. Rádi pomůžeme každému s jeho cestou ke zdraví.  Poraďte se s námi o vašem zdraví, abyste se cítili dobře!

Video se připravuje ...