8 tipů jak zhubnout i při sledování televize | Pro ženy | Blesk.cz

8 tipů jak zhubnout i při sledování televize

4. března 2014 | 06:00

Také nejste schopné najít ve svém nabitém dni chvilku ke cvičení? Zkuste hubnout u televize! Abyste totiž spalovaly, měly byste vyvinout alespoň 5 a půl hodiny pohybové aktivity týdně. Takže každá minuta se počítá.

Nechcete vyrazit do posilovny, abyste nepřišla o svoji oblíbenou První republiku? Nevadí, pusťte si televizi, odsuňte konferenční stolek a vyzkoušejte několik jednoduchých cviků na hubnutí. Nejen že nepřijdete o svůj oblíbený seriál, ale navíc ze sebe budete mít dobrý pocit!

1. (Ne) sedejte si

Postavte se k sedačce a pomalu si sedejte. Když budete cítit, že už jste zadečkem těsně nad sedačkou, nedosedněte, ale vydržte v tomto podřepu zhruba minutu. Poté se zase narovnejte a celkem čtyřikrát zopakujte. Odměnou vám bude 80 spálených kalorií.

2. Skákejte přes švihadlo

...
Dopředu, dozadu, klidně i "vajíčko". Skákejte přes švihadlo dvě minuty v kuse, pak si dvě minuty odpočiňte a jeďte znova. Opakujte celkem desetkrát a hravě spálíte 111 kalorií.

3. Větrný mlýn

Udělejte si dostatek prostoru a dělejte rukama velké kruhy v ramenou zhruba jednu minutu. Opakujte celkem 3x a spálíte 20 kalorií.

4. Lehněte si

...

Lehněte si na bok a v pravidelném rytmu zvedejte nataženou nohu po dobu pěti minut. Opakujte i s druhou nohou a zbavíte se 100 kalorií.

5. V reklamní pauze

Sprintujte na toaletu, při malé potřebě si nesedejte, abyste posílila stehna a sprintujte zpátky. Při tomto poněkud směšném cvičení se zbavíte 30 kalorií.

6. Posilujte s plechovkami

...
Do každé ruky vezměte plechovku rajčat (nebo toho, co doma najdete), případně půllitrovou lahev s vodou a protáhněte tricepsy. Zvedněte ruce, dejte je za hlavu (s lokty u uší) a zvedejte "činky" nad hlavu zhruba po dobu jedné minuty. Opakujte 3x a máte dole 20 kalorií.

7. Pekáč buchet

...
Potřebujete-li vyrýsovat svaly na břiše, pořiďte si gymnastický míč a seďte na něm hodinu (tedy zhruba celou jednu epizodu seriálu). Nejen že spálíte zhruba 50 kalorií, ale navíc si skvěle posílíte břišní svaly.

8. Pevná stehna

Postavte se před televizi a pět minut dělejte výpady, střídavě na levou a pravou nohu. Spálíte 37 kalorií.

Další články z kategorie