Jak si vycvičit dokonalé paže? Stačí 4 jednoduché cviky. | Pro ženy | Blesk.cz

Jak si vycvičit dokonalé paže? Stačí 4 jednoduché cviky.

20. června 2013 | 17:00

Letní období nahrává oblečení bez rukávů a klade důraz na dokonalé paže. Zbavte se povislé kůže a ochablých svalů, stačí jednoduché cviky.

Nemusíte chodit do posilovny, dokonalé paže si můžete pořídit díky jednoduchým cvikům, které si během pár minut můžete zacvičit kdykoliv doma nebo v práci. Budete potřebovat dvě půlkilové činky nebo půllitrové láhve na pití a židli.

Pro krásu stačí pár minut

1. Stoupněte si rovně, nohy rozkročte na šíři ramen a ruce s činkami nechte připažené. Podsaďte pánev, zpevněte bříško a natažené ruce zvedněte do předpažení a zase dolů. Opakujte asi 15x za sebou, dejte si malou pauzičku a znovu opakujte 15x.

Cvičení s činkami
2. Opět se postavte rovně s nohama na šíři ramen a pokrčte ruce v loktech, taky abyste činky drželi blízko u ramen.  Pak ruce silou vytlačte do vzpažení a zase pomalu pokrčte lokty a spouštějte činky zpět k ramenům. Opakujte cvik 10x

3. Tricepsy nejlépe posílíte, tak, že se mírně předkloníte a pokrčíte kolena, ale záda musí být rovná. Činku držte v natažené ruce, kterou pomalu v lokti pokrčte tak, aby byla souběžná s trupem a narovnejte se. Opakujte 15x na každou ruku.

Cvičení s činkami
4. Postavte se rovně, jednou nohou vykročte vpřed do výpadu, druhou nohu nechte nataženou a zapřete se o špičku.  Jednu ruku s činkou upažte, druhou nechte volně spuštěnou podél trupu, pak ji ohněte v lokti, který se snažte silou tlačit směrem nahoru, dokud nebude paže souběžná se zemí.  Pomalu vracejte zpět, narovnejte se a opakujte na druhou stranu. Opakujte 15x na každou ruku.

1080p 720p 360p
DesktopMobile