Neděle 22. prosince 2024
Svátek slaví Šimon, zítra Vlasta
Oblačno 4°C

Záleží vám na naší přírodě? Inspirujte se „Trash Patrols“, které uklízí naši republiku

24. září 2021 | 00:00
Prezentace klienta |

Společnost McDonald’s, která letos spustila projekt Naše protože, jehož hlavním cílem je komunikace udržitelných aktivit, se rozhodla jít příkladem a přímo se zapojit do dění v regionech v celé České republice. Motivuje a aktivně tak podporuje své franšízové partnery i zaměstnance restaurací k úklidu vytipovaných lokalit a zároveň sbírá podněty od zákazníků na místa, která by si naši pozornost a vyčištění taktéž zasloužila. Připojte se, zahřeje vás dobrý pocit i pohled do naší úžasné krajiny.

Do projektu Trash Patrols se do dnešního dne zapojilo na 450 zaměstnanců, kteří jen za letošní léto uklidili už 23 lokalit po celé České republice, kde sesbírali 145 pytlů plných odpadků. A jejich snažení nekončí. Nejedná se totiž o jednorázovou aktivitu, ale naopak celoroční a dlouhodobý projekt, vždyť si to naše příroda a okolí zaslouží. Uklízelo se nejen okolí restaurací, městské části a parky, ale také nejrůznější stezky, třídy a vyhlídková a výletní místa jako třeba okolí Boleveckého rybníka, zmiňovaná zřícenina Windsor na Litoměřicku, Fajtův kopec ve Velkém Meziříčí nebo park u hradu Špilberk.

Úklidové čety vyrazily do boje

Známé obrázky kelímků v přírodě či papírové sáčky od oběda poházené po cestách je něco, s čím se restaurační síť léta potýká. McDonald’s už roky úklid kolem restaurací iniciuje, ale nyní se rozhodnul rozšířit svou aktivitu i do nejbližšího okolí. „Záleží nám na tom, kde žijeme, jak naše okolí vypadá a co tu zanecháme dalším generacím. Uklízíme proto nejen v rámci našich restaurací, ale i oblíbená místa v okolí. Má to smysl a pokud by to alespoň jednoho z jedinců, kteří odpadky s nezájmem a bezhlavě odhazují, zaujalo nebo dokonce změnilo, budeme rádi,“ říká Eva Huyen Haasová stojící za skupinou, která uklízela spolu se svými zaměstnanci zříceninu Windsor v Ústeckém kraji. A to právě na popud zákazníků, kteří společnost na sociálních sítích na problematiku upozornili.

A proč to děláte vy?

Udržitelnosti je pro společnost McDonald’s dlouhodobým tématem. I právě proto přišla letos s kampaní Naše protože, v rámci které, nejenže prezentuje své cíle a konkrétní udržitelné kroky, ale také sbírá důvody Čechů, proč jim na naší krajině a planetě Zemi záleží. Pro McDonald’s je důležitý každý jeden tento důvod a je jedno, zda je zákazníků restaurací nebo široké veřejnosti. A vězte, že McDonald’s má co říct, vždyť už desítky let prosazuje šetrný přístup k přírodě. Právě proto servíruje své jídlo v obalech z recyklovaného a certifikovaného papíru, za své zákazníky i dodavatele třídí veškerý odpad a poskytuje jej k dalšímu zpracování. Plastové nádobí jako kelímky, brčka a příbory pak nahradila papírovými a dřevěnými. Více na www.naseprotoze.cz, kde můžete sdílet i právě i to vaše „protože“.

Autor: Reklamní společnost McDonald´s s.r.o.