Síla ženských sportovkyň
Nadia Comăneci, pětinásobná držitelka zlaté medaile, přivítala v P&G Family Home maminky sportovců ze všech koutů světa, bavila se s nimi nejen o tom, jak svými výkony předefinovala sportovní gymnastiku jako disciplínu, ale také jak posunula očekávání ženských sportovkyň po celém světě. Comăneci totiž jako první gymnastka získala v olympijském závodu známku 10.
Kromě toho, že je Comăneci fenomenální sportovkyní je také ambasadorskou značky Tide Pods. I to je jeden z důvodů, proč se snaží své zkušenosti předávat ženám po celém světě prostřednictvím kampaně Evolution of Power.
„Nešla jsem na olympiádu v roce 1976 proto, abych získala všech deset bodů, ale proto, abych se naučila být dostatečně silná toho dosáhnout,“ řekla Comăneci. „Je úžasné pozorovat, jak se tento sport změnil v posledních 40 letech a jak se sportovkyně vyvíjí a nadále nás všechny ohromují,“ říká Matej Podobnik, Communication Manager společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu.
Být jako dívka
Součástí slavnostního otevření byla také bezplatná nabídka služeb od značek P&G pro všechny hosty včetně sportovců, jejich maminek a rodin. Služby zahrnovaly vlasový styling, proměny, manikúru a holení od značek Pantene, Aussie, CoverGirl and Gillette. Hosté byli také pozváni k natočení videa pro kampaň značky Always #LikeAGirl , která podporuje dívky po celém světě k ‘Keep Playing #LikeAGirl." Toto snaha je součástí závazku značky předcházet nízkému sebevědomí dívek během puberty, protože sport je známý jako jeden z hlavních hnacích sil pro ženskou sebedůvěru.
„Jsem moc ráda, že si společnost P&G uvědomuje důležitost maminek a rodin v našich životech,“ říká Barbora Špotáková, olympijská oštěpařka a ambasadorka kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti P&G. „Otevřením Family Home poskytuje rodinám sportovců možnost nabrat dostatek sil před tím, než se vypraví fandit svým nejbližším na stadion a posílit je tak v boji o ta nejvyšší místa,“ doplňuje.
Dokonalost není krása
Během slavnostního otevření P&G Family Home bylo uvedeno i video značky Gilette s názvem Perfect Isn’t Pretty. „Toto video vzdává čest tvrdé práci, kterou my, jako sportovci, podstupujeme na naší cestě za dokonalostí – a tím nemyslím jen konečný výkon, ale celé úsilí od začátku až do konce. Protože nyní pokračuji v této cestě tady, v Riu, jsem vděčný, že společnost P&G bude během her pečovat o mou maminku ve Family Home,“ uvedl americký desetibojař, držitel olympijské medaile a ambasador značky Gillette Ashton Eaton, který ve filmu účinkuje.
Akci uzavřelo vystoupení skupiny Olodum – slavného brazilského pochodového orchestru, jehož jedinečná atmosféra a zvuk doprovází také soundtrack videa Perfect Isn’t Pretty značky Gillette.
Jako hrdý sponzor maminek bude společnost P&G hostit sportovce a jejich rodiny z celého světa v P&G Family Home až do závěrečného ceremoniálu Olympijských her v Riu 2016.