V průměru 290 km navíc podle ní za rok nachodí ženy, které pravidelně vyráží na lov do obchodů s oblečením, doplňky a kosmetikou. Pro představu: maraton je dlouhý 42,195 km, což je asi sedmina zmíněného ročního výkonu.
I chůze je samozřejmě druh cvičení - průměrná dáma tak prý na nákupech spálí 15 000 kalorií ročně. A to nepočítáme karate při boji o poslední pár lodiček ani orientační běh v obchodním centru.
Britší vědci odhalili také další zajímavý fakt: až 58 % Britek prý s radostí vymění pohodlné internetové obchody za ty kamenné. Ovšem jen pod podmínkou, že budou moci nákupy započítat mezi běžné druhy cvičení, jako je běh, plavání nebo aerobic. Rády se jejich přístupem necháme inspirovat!
Pokud jde o další výsledek studie, budeme ale opatrnější. Naše kolegyně z Velké Británie si prý totiž během nakupování s oblibou dopřávají nezdravé svačinky včetně sušenek nebo chipsů. Desetina z nich dokonce během odpoledne přijme až tisíc kalorií. To už má s fitness pramálo společného...