Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit za tři odlišné ceny. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach ze své budoucí finanční nestability, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny, a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %.
Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí strategie “respektujte, co cítíte” a logicky navazuje na ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc. “My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuse o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,” říká Michal Mička, majitel firmy.
Firma už nadále nechce klamat zákazníky a počítat, jakou má nastavit základní cenu a následně slevu, aby vyšla marže. Domnělou slevou je zákazník motivován nakupovat v situaci, kdy vlastně nakupovat nechce, a je manipulován, aby si myslel, že udělal výhodný obchod a ušetřil peníze. “Chceme být chytrou značkou, která oslovuje chytré lidi. Zároveň ale chápeme a respektujeme to, že situace není optimální, a dává nám smysl přiznat, že je špatná doba. Proto chceme vyjít vstříc lidem, kteří cítí strach a nejistotu, a dáváme jim možnost vybrat si, kolik za produkt zaplatí,” říká Mička.
A jak to funguje v praxi?
Na kamenné prodejně stačí při placení nahlásit, jak se cítíte. Při nákupu on-line si vyberete z produktů, které jsou označeny štítkem: „Jak se cítíte, tolik platíte.“ Do košíku pak přidáte položky tak, jak jste doposud zvyklí. Poté jen stačí zadat do pole „jak se cítíte, tolik platíte“ kód podle vlastních pocitů: "nevimcobude", "citimseskvele" nebo "chcipodporitpietrofilipi".
Vybrané položky reagují i svým vzhledem na aktuální situaci. Jsou nadčasové a snadno kombinovatelné za doprovodu kvalitních materiálů, které vydrží v šatníku roky. Přesvědčte se sama v naší fotogalerii: