Pondělí 23. prosince 2024
Svátek slaví Vlasta, zítra je Štědrý den / Adam a Eva
Oblačno, déšť se sněhem 2°C

Adventní kalendář od značky Chanel je terčem výsměchu. Neuvěříte, co v něm za bezmála 19 tisíc najdete!

9. prosince 2021 | 06:00

"První kalendář Chanel vytvořený k oslavě vánočních svátků a zároveň k příležitosti 100. výročí vzniku ikonické vůně." Propagující věta, za kterou se skrývá příběh exkluzivní značky, jež má čestné místo v historii módy, a to s ikonickým parfémem v hlavní roli. Do něj se halí nejen celebrity. V propagandě firmy však doznívá jakýsi příslib, že kalendář bude pravou oslavou těchto ikon, které rozsvítí naše oči po čas adventu. Značka se však místo opojné chvály dočkala výsměchu a projevů značného zklamání. Co v něm naleznete za bezmála 19 tisíc korun?

Adventní kalendáře jsou všemi oblíbené pro každodenní krátké momenty překvapení, které jsou dávkovány po dobu téměř celého měsíce. Drží v nás onu dětskou nedočkavost a nadšení z dárků. Chanel vytvořil vánoční dílo, které vzdává hold stému výročí od vynálezu ikonického parfému Chanel No.5. Proto je ve tvaru tolik známého flakonku a číslování nezačíná tradičně jedničkou, nýbrž číslem 5. Výčet okének halících tajemství pak končí číslem 31.

Video se připravuje ...
Parfém Chanel N°5 neproslavil nikdo jiný, než krásná Marilyn Monroe • VIDEO: youtube.com_chanel/bpž

Jaká překvapení se v něm ale za 825 amerických dolarů (v přibližném přepočtu 18 605 korun) ukrývají? Influencerka Elise Harmon se o toto malé „secret“ podělila se svou fanouškovskou základnou na zábavné sociální síti TikTok. Nejdříve mladá Elise v komentovaném videu při vybalování kvituje obal samotného kalendáře. „Jsem blázen? Jednoznačně! Ale nikdy jsem neviděla Chanel jako adventní kalendář, tak uvidíme, jestli to stojí za ten humbuk,“ s vtipem poznamenala mladá influencerka.

Po tom, co rozbalila krabičku s číslem 9, přišel upřímný šokovaný smích – a se závanem zklamání. „Dobře, to musí být vtip. Tohle je vtip. Nálepky?“ s údivem hodnotila Elise. Nálepky na klávesnici však nebyly jedinými směšnými výrobky, byla tu i další nálepka v podobě plastové voskové pečetě ikonického symbolu převrácených zdvojených písmenek C. Pečeť se objevila i na provázkovém náramku. Dalšími zbytečnými položkami byly kupříkladu animovaná malá flipbook, magnetka, mini zrcátko, kovová záložka, kroužek na klíče či klíčenka opět ve tvaru loga Chanel No.5.

V kalendáři se však objevily i chvályhodné produkty, za které by kalendář jinak sklidil úspěch. Ať už to byly tři vůně, dvě rtěnky, krém na ruce, na tělo, mýdlo či roztomilá sněhová vánoční koule. Bohužel však převládaly marketingové propagační drobnosti, které jsou vhodné pouze zdarma k nákupu.

Elise v dalším videu sdělila, že si ji značka Chanel zablokovala. Ani po tom, co její prvotní video na TikToku vidělo neuvěřitelných 16 milionů lidí a další zhlédnutí se taktéž pohybují v řádech milionů, se luxusní značka k tomuto nešvaru ještě oficiálně nevyjádřila. 

Které kalendáře vás naopak nezklamou a udělají radost vašim blízkým? Podívat se na ně můžete v našich článcích zde: 

Autor: Žaneta Podlahová