Poté, co si kosmetická firma Billie uvědomila, že na ženy je v komerční společnosti stále nahlíženo jako na dokonalé, zveřejnila reklamu, ve které dává najevo, že realita je trochu jiná. V reklamách vůbec nenarazíte na ženu s neoholenýma nohama, přestože se jedná o reklamu na holítka. Ženské ochlupení pak často nemá místo ani v běžné konverzaci, protože se považuje za "neženské".
"V reklamách vidíte ženy s dokonale oholenýma nohama. Vždy jsme si říkali, že holení je volbou – jsou to vaše chlupy, a tak by vám nikdo neměl říkat, co s nimi dělat. Jsme rádi, že jsme zahájili kampaň, která pomůže na ženské ochlupení nahlížet jako na běžnou věc, a změní tak způsob, jakým se na ženy v masmédiích nahlíží," říká spoluzakladatelka kosmetické firmy Georgina Gooley.
Značka zároveň povzbuzuje všechny ženy, aby oslavovaly své tělo. Na Instagramu má kosmetická firma početnou základnu fanoušků, kteří se nebojí sdílet své fotografie s hashtagem #projectbodyhair.