Neděle 25. říjen 2020
Svátek slaví Beáta, zítra Erik
Oblačno 15°C
Premium

Venušin kruháč: Expertka sestavila plán, jak posilovat pánevní dno s pomůckami i bez

15. října 2020 | 06:00

Na posilování pánevního dna by měly myslet ženy všech věkových kategorií, není to jen poslední záchrana, když vám začnou svaly ochabovat. Neznamená to, že musíte být hned „kulturistka“, ale posílené pánevní dno vám dopomůže k silnějším orgasmům, a to dost podstatně. Poprosila jsem proto expertku z erotického portálu Růžový slon Veroniku, aby poradila, jak přesně s těmito svaly pracovat a jak postupovat.

Pánevní dno se dá posilovat Kegelovymi cviky, ke kterým žena nepotřebuje žádné pomůcky ani speciální prostor. Tyto cviky může provádět začátečnice i pokročilá "cvičitelka". Druhou metodou je posilování pomocí Venušiných kuliček nebo vaginálních činek, u kterých hodně záleží na velikosti a na váze. V neposlední řadě pánevní dno dokážou posilovat pomůcky s elektrostimulací, které doporučují i fyzioterapeutky specializující se na pánevní dno.

Krok č. 1

Žena si musí uvědomit své pánevní dno – to, které svaly má vlastně posilovat. Jedná se o svalstvo, které zatínáme při zastavování močení. Pevnost si žena sama může ověřit vsunutím prstu do vaginy a snahou prst vnitřním svalstvem "obejmout". Pokud stisk zaznamená téměř žádný nebo nulový, je čas znovu zaktivnit poševní stěny rytmickým zatínáním tohoto svalstva, což souvisí s Kegelovými cviky, nebo pomůckami k tomu určenými.

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium
Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně

Chci předplatné Premium