Jak hubne Sharon Stone: Drží dietu s nízkým glykemickým indexem | Pro ženy | Blesk.cz

Jak hubne Sharon Stone: Drží dietu s nízkým glykemickým indexem

3. dubna 2014 | 06:00

Když se šestapadesátiletá herečka Sharon Stone objeví na veřejnosti, udivuje všechny nejen svým mladistvým vzhledem, ale také postavičkou jako lusk. Není ovšem tajemstvím, že Sharon na své figuře pilně pracuje, dodržuje dietu a denně cvičí.  A jaké jsou její triky na hubnutí? Dieta s nízkým glykemickým indexem a pilates.

Slavná herečka má na krku téměř šest křížků a přesto by jí postavu mohla závidět kdejaká náctiletá dívka. Jejím tajemstvím, jak sama říká, není genetická výbava, ale správná životospráva a cvičební plán. V jejím jídelníčku, díky kterému má tělo mnohem více energie nenajdete bílé pečivo, sladkosti, kofein nebo ovoce s vysokým obsahem cukru. Stejně tak alkohol je v minimálním množství. Sharon Stone totiž sází na dietu s nízkým glykemickým indexem, která obsahuje luštěniny, celozrnné těstoviny, zeleninu, ovoce nebo tmavou rýži.

Sharon Stone
Jídelníček podle Sharon Stone

Pondělí

Snídaně: Kaše z hnědé rýže s polotučným mlékem a borůvkami, bylinkový čaj

Svačina: Ovoce s nízkým obsahem cukru – citrusové plody, jablka, hrušky, broskve, meruňky

Oběd: Ve slupce pečené brambory s nízkotučným tvarohem a čerstvými bylinkami

Svačina: Syrová zelenina – avokádo, mrkev, kedlubna, hrášek

Večeře: Grilované kuřecí maso s vařenou zeleninou a citronovým kuskusem

Úterý

Snídaně: Ovocný salát s nízkotučným jogurtem a hrst sekaných oříšků, bylinný čaj

Svačina: Ovoce s nízkým obsahem cukru – citrusové plody, jablka, hrušky, broskve, meruňky

Oběd: Luštěninová polévka a celozrnný toast

Svačina: Syrová zelenina – avokádo, mrkev, kedlubna, hrášek

Večeře: Losos připravený na páře se sójovou omáčkou a zelenina smažená na olivovém oleji

Středa

Snídaně: Sázená vejce s celozrnným toastem, bylinný čaj

Svačina: Ovoce s nízkým obsahem cukru – citrusové plody, jablka, hrušky, broskve, meruňky

Oběd: Tuňákový salát s vařeným vejcem a dressingem s bylinek a olivového oleje

Svačina: Syrová zelenina – avokádo, mrkev, kedlubna, hrášek

Večeře: Chilli con carne s hnědou rýží

Sharon Stone má ráda mladší muže, o dost mladší muže...
Čtvrtek

Snídaně: Ovocný koktejl s polotučným mlékem, 2 ks ovesných sušenek bez cukru, arašídové máslo

Svačina: Ovoce s nízkým obsahem cukru – citrusové plody, jablka, hrušky, broskve, meruňky

Oběd: Tortilla s kuřecím masem, zeleninou a sójovou majonézou

Svačina: Syrová zelenina – avokádo, mrkev, kedlubna, hrášek

Večeře: Grilované jehněčí kotlety s pečenými sladkými bramborami a dušenou zeleninou

Pátek

Snídaně: Grilované žampiony s rajčaty a celozrnný toast

Svačina: Ovoce s nízkým obsahem cukru – citrusové plody, jablka, hrušky, broskve, meruňky

Oběd: Sardinky s čerstvými bylinkami a celozrnný toast

Svačina: Syrová zelenina – avokádo, mrkev, kedlubna, hrášek

Večeře: Grilovaný steak se salátem z fazolí a chřestu

Během dne pak popíjejte čistou vodu, neslazené bylinné čaje, ředěné zeleninové a ovocné šťávy. Vyhněte se ovšem těm z příliš sladkého ovoce, jako je meloun, banán, ananas nebo hrozny. Ze zeleniny by pak ve vašem jídelníčku neměla být červená řepa nebo cukrová kukuřice.