5 zásadní chyb, které děláte při sportu, a proto nehubnete! | Pro ženy | Blesk.cz

5 zásadní chyb, které děláte při sportu, a proto nehubnete!

  • Hubnout můžete i bez větší námahy.
    9. srpna 2014 | 06:00

    Rozhodla jste se pro pravidelný pohyb a myslela jste si, jak kila poletí fofrem dolů a ono nic? Někde děláte chybu. Jaké patří mezi ty nejčastější?


  • Dřít do úmoru? Ne!

     

    Zdravě jím, sportuji často a stejně nejsem hubená. Jsem přesně důkazem toho, že všeho moc škodí. „Vrhnout se do posilovny, začnout zvedat těžké činky, abyste si zpevnila tělo, je sice chvályhodné, ale je třeba to dělat s rozmyslem. Místo zlepšení problémů byste si totiž mohla ublížit,“ uvádí trenérka kondičních lekcí Radka Vandasová. Pokud tedy zcela začínáte s pohybem, nechte si buď odborně poradit, nebo vsaďte na lekce pro začátečníky.  „U mnoho lidí začínáme dokonce od správného dýchání i postoje, což vypadá snadno, ale málokdo to umí,“ říká lektorka Zuzana Bičíková. Teprve pak pokračuje nácvikem správné techniky cvičení.

    Před každým pohybem je nutné nezapomenout na pořádný strečink!
  • Povídat si je potřeba!



    Na rudo před očima a mokré triko zapomeňte! Nejen výše zmiňovaná zátěž, ale i příliš vysoká nebo nízká intenzita vám může zkazit výsledky. Chcete-li pohybem hubnout, musíte být tak akorát. Určující je, že si jste schopni povídat. Ale pozor, zase i opak je špatně, lehce zpocená byste být měla.

    Opravdu v létě pijete dostatečně?
  • Motivace někdy škodí


    Je skvělé, když se zlepšujete díky porovnávání se s ostatními, třeba při běhání nebo ježdění na kole. Ale u některých sportů je to na škodu - je třeba jóga, powerjóga, kde naopak porovnávání se, soutěžení, škodí účinkům. Kašlete proto na to, že kolegyně vedle se protáhne více než vy a vnímejte jen své tělo. Vždyť každé ho máme jiné a každému také prospívá něco jiného.

    Vhodné oblečení je na kolo velmi potřebné
  • Neodměňujte se jídlem!


    Jestli se třeba za hodinovou dřinu při běhu odměníte pořádným jídlem a pár pivy, je téměř jisté, že spálené kalorie doplníte, či dokonce navýšíte. Řešíte-li hubnutí, tudy cesta nevede. Minimálně na čas, než se vám zhubnout povede. Výdej zkrátka musí být vyšší než příjem energie.

    Jídlo před spaním nemusí být pro vaši dietu zničující
  • Nenuťte se k tomu


    Jestli vás vybraný sport nebaví, buď hledejte dál, nebo místo toho choďte. Svižně, rychleji a nejméně hodinu denně. Nemá smysl se přemáhat a věnovat čas něčemu, co vás nebaví. Zbytečně se tím otravujete a navíc, protože za takových okolností se účinků stejně nedočkáte.

    Bruslení

Autor: bla
Klíčová slova: dieta, cvičení, sport, hubnutí, chyby, diety
Diskuse ke článku
.