Šílená dieta funguje! Nesnídejte, nafukujte balonky a koupejte se ve studené vodě | Pro ženy | Blesk.cz

Šílená dieta funguje! Nesnídejte, nafukujte balonky a koupejte se ve studené vodě

18. října 2012 | 13:08

Studené koupele, spousta kávy a den bez snídaně... Zní to naproste nelogicky, ale tahle nová, revoluční dieta doopravdy funguje. Milují jí celebrity i sportovci na celém světě. Je totiž ideální pro ty, kteří na klasické diety nemají čas.


1. KROK : Nesnídejte!

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, nebo ne? Špatně! To je snad ta nejšílenější věc na celém tomto dietním plánu. Pokud ale chcete zhubnout, budete se jí muset na šest týdnů vzdát!

Když usínáme, vždy nám zbývá ještě něco málo energie z našeho denního příjmu jídla. Trocha v žaludku, krvi i v játrech. Jenomže i když spíme, náš mozek stále pracuje a ráno vysílá signál hladu. Jenomže vy stále ještě máte zásoby energie v těle, takže pokud se teď nenajíte, začnete spalovat uložený tělesný tuk!

2. KROK: Studená koupel

Každodenní ranní koupel povzbudí vaše tělo a spálí uložený tuk, který se mermomocí stále snaží držet se v teple. Proto se koupejte ve vaně o teplotě 15-20 stupňů, ale ne déle jak 15 minut. Voda by měla být dostatečně hluboká, alespoň aby vám v sedě dosahovala k pupíku.

POZOR: Zvedejte se z vany pomalu, abyste neomdlela! Rozhodně se nepřemáhejte, pokud už nemůžete vydržet, vysušte se a oblékněte.

3. KROK: Čas na kávu

Po koupeli je ten pravý čas dát si šálek kávy. Ta je totiž přírodním lektvarem na spalování tuků. Ovšem jen v případě, kdy budete vědět, jak ho využít!

Tajemství spočívá v kofeinu. Pokud si dáte kafe na prázdný žaludek, tělo začne rychleji spalovat tuk. Kofein totiž otvírá tukové buňky a vylučuje tuk do krevního oběhu. Ovšem jenom v případě, že tento ranní rituál spojíte se sportovní aktivitou. V takovém případě budete spalovat jedna báseň!

4. KROK: Škatulata, hýbejte se

Kombinace kofeinu a sportu podpoří vaše tělo ve spalování tuků. Je prokázáno, že lidé, kteří jsou “přirozeně štíhlí” také daleko víc sportují.  Nejlepším sportem je chůze, nebo dokonce okopávání záhonků! Při těchto aktivitách totiž zapojíte nejvíce svalů v těle. Nicméně vyberte si libovolnou činnost, která vás baví a věnujte se jí 30 minut každý den, nejlépe kolem 8 a 9 hodiny ranní.

5. KROK: Začněte jíst

Mnoho diet funguje na principu: Málo, ale často. To ale přispívá k nekontrolovatelnému přecpávání se během celého dne a absolutní anarchii metabolismu, který nestíhá spalovat. Pokud budete jíst třikrát denně, budete svoji chuť k jídlu daleko lépe kontrolovat.

Nejlepší čas, kdy začít s jídlem, je poledne. Svůj jídelníček si můžete přizpůsobit podle svého denního plánu. Naposledy byste ale měla jíst nejdéle dvě hodiny před spaním.

6. KROK: Určitý počet sacharidů

Každé jídlo by mělo být tvořeno z 50 % bílkovinami. Zdá se vám to moc? Naopak. Bílkovinná strava snižuje chuť k jídlu a udržuje ji pod kontrolou celé hodiny. Zkuste třeba: kuřecí, krůtí, hovězí, jehněcí, nebo rybí maso. Skvělé jsou také plnotučné jogurty, ořechy, semínka, čočka a cizrna.

Nejlepší plody jsou ty, kde je nízký obsah fruktózy: avokádo, borůvky, grapefruit, ananas, švestky, jahody a rajčata. Příliš mnoho ovoce si může pohrávat s chutí k jídlu. Naopak zeleninu můžete konzumovat v neomezeném množství (pouze čerstvou!).

A pití? Hlavně voda a neslazený, zelený čaj. Kromě ranní kávy se vyhněte kofeinu, sladkým a alkoholickým nápojům.

NÁŠ TIP

Pořiďte si ploché bříško

Zní to asi divně, ale nafukování balonků skvěle posiluje břišní svaly! Kupte si sadu balonků a nafukujte je doma před zrcadlem. Nafoukněte balon, nechte ho samovolně vyfouknout, oddechněte si a opakujte desetkrát. Každý den přidejte jedno nafouknutí navíc, než se dostanete k dvaceti! Ideální čas na toto “cvičení” je těsně před spaním. Je nevhodné pro osoby s vysokým, krevním tlakem, kýlou, žaludečními vředy, nebo problémy se spodní částí zad.

Autor: ema