Dietní triky celebrit: Bendová shodila 20 kilo, Csáková kamarádí s dietami | Pro ženy | Blesk.cz

Dietní triky celebrit: Bendová shodila 20 kilo, Csáková kamarádí s dietami

29. května 2011 | 16:24

Jak hubnou slavní? Kdo z nich cvičí, kdo věří dietám nebo mění jídelníček? Ilona Csáková a Alice Bendová prozrazují své finty a důvody hubnutí.

Zpěvačka ILONA CSÁKOVÁ (40)

Kamarádka s dietami

Ilona Csáková dlouho zkoušela různé diety. Pravidelně se jí dařilo hubnout, jenže obvykle pak zase nabrala, načež následovala další dieta. Teď konečně objevila způsob, jak zhubnout trvale.

„Tak trochu jsem za nonstop bojovníka s váhou. Popravdě mám období, kdy to řeším, ale i takové, kdy to hodím za hlavu,“ říká zpěvačka a dodává, že s dietami kamarádí, nicméně období experimentů už má za sebou.

POMOHL JÍ METABOLICKÝ VZOREC

„Pokud chcete zhubnout, nechte si spočítat svůj metabolický vzorec. Ten totiž o každém prozradí, jaký je typ a která strava a pohyb je pro vás nejvhodnější,“ říká Ilona. Dnes se snaží vařit Ilona zdravě, jí co nejvíce zeleniny upravené na různé způsoby, mléčné výrobky a v poslední době si oblíbila kuskus.

Co se pohybu týká, zaměřila se na speciální aerobní trenažér. „Chodíte v něm svižnou chůzí a díky podtlaku ve vakuové kabině si dokonale vytvarujete postavu.“

KDY SE MUSÍ OMEZIT

Ilona říká, že i když změnila životosprávu, dobrých věcí se úplně nezříká. „Miluju čerstvé křupavé rohlíčky a bagety. Jakmile ale nedopnu kalhoty, vím, že si je musím na chvíli odpustit.“

Herečka ALICE BENDOVÁ (37)

Rozhodly poslední džíny!

Herečka Alice Bendová opravdu ráda jí, miluje italskou i českou kuchyni. Porodila dvě děti, Vaška (3,5) a Alici (1), a protože třetí neplánuje, nastal podle ní čas vrátit se k váze, kterou měla herečka ve dvaceti. Od loňského listopadu zhubla 20 kilo a dostala se na 56 kg!

Během prvního těhotenství přibrala 15 kg. „Když se Vašík narodil, zhubla jsem 12 kilo.“ U druhého porodu to bylo jiné a v porodnici nechala jen kila tři. Chvíli se utěšovala, že kila půjdou tak nějak automaticky dolů, jenže zázrak se nekonal. „Ve skříni mám třicet džínů, když mi nebyly ani ty jediné, do kterých jsem se dříve vešla, a musela jet do města v teplákách, bylo rozhodnuto!“

NA JÍDLO NEMYSLET!

„Skončilo pojídání italských salámků, baget, másla. Po páté hodině nejím a pořídila jsem si domů na cvičení mašinku, na které si čtyřikrát týdně půl hodiny protahuju tělo.“ To ale nebylo všechno. Třikrát také navštívila speciální salon. „Tam mi provedli bezbolestnou liposukci zmražením.“ Při této metodě se podkožní tukové zásoby ničí mrazem, aniž by přitom bylo nutné vpichovat jehličky. Cena se pohybuje kolem deseti tisíc za jednu partii.

PO CVIČENÍ PŘIBRALA

Zatímco dříve Alice cvičila hodně, teď už to nepřehání. „Před deseti lety jsem chodila intenzivně do posilovny. Jenže pak jsem měla hrozný hlad a intenzivně chodila taky na obědy.“ Přibrala tak čtyři kila za měsíc. „Teď každé ráno stoupám na váhu a chválím se, jak mi to jde,“ směje se Alice.

10 rad pro zdravé hubnutí

MUDr. Kateřina Cajthamlová (48)

Zjistěte si svůj zdravotní stav − hladinu cholesterolu, triglyceridů a cukru v krvi, krevní tlak a rizika, která se vyskytují u vašich příbuzných (cukrovka, srdečně-cevní a nádorová onemocnění).

Nastartujte pravidelný režim (dobu vstávání a ulehání, jídla a pohybu).

Sportujte denně 30 – 60 minut na čerstvém vzduchu (chůze, běh, plavání).

Najděte si lidi kolem sebe, kteří vás budou podporovat ve sportovních aktivitách, omezte pokud možno stresy a odpočívejte.

Sledujte složení potravin, které nakupujete (tuky, sacharidy, bílkoviny, soli).

Vylučte veškeré instantní výrobky, omezte pití kávy a alkoholu.

Omezte mazání chlebů a rohlíků máslem, pokud mažete, vyzkoušejte tvaroh, hořčici apod.

Orientujte se na celozrnné potraviny (pečivo, mouka, těstoviny) a na neloupanou rýži. Přidejte luštěniny, houby, ovoce, zeleninu.

Zařaďte do jídelníčku libové maso, zvěřinu a kvalitní sýry.

Dvakrát týdně konzumujte ryby

Autor: jip, hap, Kbali