Projezte se ke štíhlosti - jídelníček na pondělí | Pro ženy | Blesk.cz

Projezte se ke štíhlosti - jídelníček na pondělí

8. března 2009 | 08:06

Chcete dostat dolů nějaká kila? Ale netoužíte, aby se během chvíle zase vrátila? Chcete si udržet stálou linii? Pak zapomeňte na drastické hubnutí nebo dokonce hladovku. Ke štíhlosti je potřeba se projíst.

3. DEN

SNÍDANĚ
ovocný netučný jogurt 150 g, banán 100 g, knäckebrot 3 plátky

SVAČINA
jablko 100 g

OBĚD
polévka česneková (běžná porce 2,5 dl), francouzské brambory (porce cca 250 g), hlávkový salát 200 g

SVAČINA
broskev 100 g

VEČEŘE
pečené (grilované) rybí filé 150 g, dušená rýže (porce 100 g), zeleninová obloha 100 g, salát z červené řepy 150 g

CELKEM cca 5100 kJ

Jídelníček na předchozí dny naleznete ZDE

Grilovaný sumeček s kmínem
Grilovaný sumeček s kmínem
Autor: z knihy Recepty ze života (16) vydavatelství Ringier Slovakia