Pořídíte ho totiž už od necelých 700 tisíc korun s daní, čímž hravě konkuruje podobným vozům své třídy. Velikostí se řadí mezi modely Korando a Rexton. Na českém trhu jde tak o vůz srovnatelný se Škoda Kodiaq nebo třeba Nissan X-Trail. Novým designem navíc jihokorejská automobilka naznažuje zbrusu nový směr, kterým se chce do budoucna vydat.
Z pohledu ženy jsem design rozhodně ocenila. A to nejen ten vnější, ale také vzhled a promyšlenost celého interiéru. Vyzdvihnout musím především přehlednost a snadnou ovladatelnost. Jednoduše - vše nezbytné máte vždy po ruce. Skvělá je i kombinace fyzických tlačítek a třech samostatných displejů. Na delších trasách, především v parných letních dnech, rozhodně oceníte odvětrávané sedačky, které pro nás byly v interiéru třešinkou na dortu.
Troufám si říct, že vás Torres nezklame ani zavazadlovým prostorem. Nabízí totiž dostatek místa jak pro pasažéry, tak i pro náklad, což ocení zejména rodiny a zákazníci, kteří potřebují všestrannost a velký zavazadlový prostor (839 litrů / 703 litrů v případě vybavení rezervním kolem). Je poháněn čtyřválcovým 1.5 litrovým benzínovým turbo motorem se 163 k. Ten poskytuje maximální točivý moment již při nízkých otáčkách (1 500 otáček za minutu).
Podtrženo sečteno - protože dokonale vyhovuje nárokům moderní aktivní rodiny, stane se Torres skvělým parťákem pro cesty do přírody, do města nebo třeba na nákupy.